سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو محلی

 

هنگامی که اصطلاح "SEO" را می بینید چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ وقتی تلاش می کنید رتبه سئو وب سایت خود را بهبود بخشید ، تمام انرژی خود را متمرکز می کنید؟

بیشتر افراد بخش عمده ای از وقت خود را روی "کلید واژه ها" متمرکز می کنند و نه چیز دیگری.

با این وجود ، اگر با جدیت در بهینه سازی کلید واژه کار کرده اید اما هنوز نتیجه مورد نظر خود را نگرفته اید ، ممکن است لازم باشد عوامل دیگری را که در رتبه بندی سئو تأثیر می گذارد ، در نظر بگیرید.

الگوریتم های موتور جستجو نه تنها به اهمیت کلمات کلیدی شما در صفحات و داده های متا ، در رابطه با اصطلاحات جستجوی کاربر می پردازند ، بلکه اطلاعاتی از قبیل مدت زمانی که بازدید کنندگان در سایت شما ، میزان گزاف گویی ، پیوندهای شکسته ، ارزیابی می کنند را ارزیابی می کنند. صفحات پیوندهای مشاهده شده ، ورودی و خروجی و غیره ...

استفاده از کاربران برای ماندن در وب سایت شما و تعامل با محتوای شما می تواند باعث افزایش رتبه وب سایت شما شود و می توانید با بهبود تجربه کاربری و قابلیت استفاده وب سایت خود این کار را انجام دهید.

استفاده از کلمات کلیدی برای بازدیدکنندگان برای بازدید از سایت شما ، فقط نیمی از داستان است. اگر به SEO به عنوان "بهینه سازی وب سایت خود برای افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند" نزدیک می شوید ، مفهوم دوستی کاربر به یک عامل مهم تبدیل می شود.

در این مقاله ، به جنبه های مختلف قابلیت استفاده وب سایت که در رتبه بندی وب سایت تأثیر می گذارد ، چگونگی بهبود رتبه بندی سئو از طریق بهبود قابلیت استفاده وب سایت و اینکه در صورت وجود اختلاف بین قابلیت استفاده و SEO "بهترین کار" چه کاری باید انجام دهید ، نگاهی بیندازید.

قابلیت استفاده وب سایت چیست؟
قابلیت استفاده وب سایت شامل بسیاری از عناصر طراحی وب سایت است ، که بیشتر آنها نیز مربوط به تبدیل است.

در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانند در رتبه بندی وب سایت شما تأثیر بگذارند:

اثربخشی: آیا کاربران می توانند هنگام فرود در وب سایت شما به اهداف خود برسند؟ به عنوان مثال، آیا آنها می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند ، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند یا برای خدمات به مشتریان با این شرکت تماس بگیرند؟
کارآیی: افزایش کارآیی ، کارآیی است. علاوه بر اینکه قادر به دستیابی به یک هدف است ، کاربر چقدر سریع می تواند یک کار را انجام دهد؟ اگر بازدید کنندگان نتوانند آنچه را که لازم و کارآمد در وب سایت شما پیدا کنند ، به احتمال زیاد از آنجا دور می شوند. مدت زمان کمتری که در وب سایت شما می گذارند می تواند تأثیر منفی در رتبه بندی سئو داشته باشد.
یادگیری: آیا کاربران می توانند یاد بگیرند که به سرعت در وب سایت شما حرکت کنند؟ آیا تماس های انجام شده با کلیک قابل قبول است که بازدید کنندگان می دانند چگونه تعامل داشته باشند؟ هنگامی که بازدید کنندگان وقت زیادی را صرف تلاش برای فهمیدن چگونگی استفاده از وب سایت خود می کنند ، وقت کمتری را صرف مصرف اطلاعات خود یا جستجوی محصولات خود می کنید. به علاوه ، وقتی آنها آنچه را که لازم دارند پیدا می کنند ، به احتمال زیاد ناامید می شوند ، به حرکت در می روند و هرگز برنخواهند گشت.
قابل ذکر بودن: آیا کاربران می توانند دفعه بعد که به موتور جستجو بروند وب سایت شما را پیدا کنند؟ تکرار ترافیک می تواند به شما در افزایش رتبه Google کمک کند. بازدید کنندگان ممکن است وب سایت شما را پیدا کرده و به دلایل مختلف از آنجا دور شوند. آنها ممکن است بعداً آن را به خاطر بسپارند و دوباره سعی کنند آن را جستجو کنند. آیا کلمه کلیدی مرتبط با آن جستجوی خاص به اندازه کافی به یاد ماندنی است تا بتوانند دوباره سایت شما را پیدا کنند؟
پیشگیری از خطا: برخی از خطاها در یک وب سایت می تواند نه تنها بر تجربه کاربر بلکه در رتبه بندی سئو تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، خطای 404 صفحه یافت نشد ، پیوندی که می گوید یک چیز است اما چیز دیگری را نشان می دهد ، یا پیوند شکسته ای که دیگر معتبر نیست.

قابلیت استفاده وب سایت چگونه رتبه سئو را بهبود می بخشد؟
موتورهای جستجو سایت هایی را که کاربر پسند هستند ، پاداش می دهند ، به این معنی که از قابلیت استفاده بالایی برخوردار هستند. Google از سایت هایی که نه تنها به کلمات کلیدی سرشار هستند ، بلکه از جذابیت کاربر نیز پشتیبانی می کند.

رتبه بندی سئو زمانی طولانی تر می شود که بازدید کنندگان در سایت شما بمانند ، صفحات بیشتری را مشاهده کرده و بازدیدهای خود را تکرار کنند. هرچه سایت شما کاربر پسند تر باشد ، احتمال وقوع این احتمال بیشتر است.

بیایید به 13 عنصر نگاهی بیندازیم که نه تنها قابلیت استفاده در سایت شما را افزایش می دهد بلکه به بهبود رتبه سئو کمک می کند:

1. مفید ، با کیفیت بالا ، مطالب مرتبط
"زمان زندگی" مقدار زمانی است که بازدید کنندگان در وب سایت شما می گذرانند و می تواند در رتبه بندی سئو تأثیر بگذارد.

هنگامی که شما محتوای مفیدی را ارائه می دهید ، بازدید کنندگان تمایل دارند که مدت بیشتری در وب سایت شما باقی بمانند تا اطلاعات را مصرف کنند و بنابراین زمان ساکن شدن را افزایش دهند.

بر اساس این تحقیق ، به نظر می رسد محتوا بین 2000 تا 2500 کلمه بالاترین نتایج موتورهای جستجو را دارد.

اگرچه تعداد کلمات دنیای سئو را حاکم نمی کند - اگر کسی برای شما مفید نباشد ، مطالب شما را نخواند - محتوای طولانی تر این امکان را به شما می دهند تا ارزش بیشتری را ارائه دهید ، شامل کلمات کلیدی بیشتری شوید ، پیوندهای خروجی بیشتری داشته باشید و البته افراد را بدست آورید. وقت بیشتری را برای خواندن صرف کنید تا زمان ساکن شدن بیشتر شود.

یکی دیگر از دلایل ایجاد محتوای بسیار مفید این است که وقتی بازدید کنندگان محتوای شما را در Chrome علامت گذاری می کنند ، باعث می شود رتبه سئو وب سایت شما در Google بهبود یابد.

محتوای حدود 2500 کلمه بیشترین آب Google را کسب می کند.

 

سئو محلی
افزایش بازدید سایت

سئو رایگان

سئو سایت

 

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

از برچسب متا "توضیحات" استفاده کنید
متا تگ توضیحات صفحه خلاصه ای از آنچه در مورد صفحه است به گوگل و سایر موتورهای جستجو می دهد. عنوان یک صفحه ممکن است چند کلمه یا یک عبارت باشد ، در حالی که متا تگ توضیحات صفحه ممکن است یک جمله یا دو یا حتی یک پاراگراف کوتاه باشد. مانند برچسب <title> ، تگ meta توضیحات در قسمت <head> سند HTML شما قرار می گیرد.

قطعه HTML نشانگر توضیحات <meta>

سئو سایت

مزایای برچسب های متا توضیحات چیست؟
توضیحات متا توضیحات مهم هستند زیرا ممکن است Google از آنها به عنوان قطعه برای صفحات شما استفاده کند. توجه داشته باشید که ما می گویم "ممکن است" زیرا ممکن است Google در صورت تکمیل کردن با درخواست کاربر ، از بخش مربوط به متن قابل مشاهده صفحه شما استفاده کند. اضافه کردن برچسب های توضیحات توضیحات به هر یک از صفحات شما همیشه یک عمل خوب است در صورتی که Google نتواند متن مناسبی را برای استفاده در قطعه پیدا کند. وبلاگ مرکزی Webmaster دارای پست های آموزنده ای در مورد بهبود قطعه های دارای متن توضیحات بهتر 18 و قطعه های بهتر برای کاربران شما 19 است. همچنین یک مقاله مفید مرکز راهنما در مورد نحوه ایجاد عناوین خوب و قطعه قطعه20 داریم.

نمونه نتیجه جستجوی پیوند آبی ساده برای "کارت های بیس بال"

بهترین روشها
به طور خلاصه محتوای صفحه را خلاصه کنید

توضیحی بنویسید که در صورت مشاهده نتیجه متا توضیحات شما به عنوان قطعه در نتیجه جستجو ، کاربران را آگاه و مورد علاقه خود قرار دهد. در حالی که در متن برچسب توضیحی ، هیچ طول حداکثر یا حداکثر برای متن وجود ندارد ، توصیه می کنیم که به اندازه کافی طولانی باشد تا به طور کامل در جستجو نشان داده شود (توجه داشته باشید که کاربران بسته به چگونگی و مکانی که جستجو می کنند ، می توانند قطعه هایی با اندازه های مختلف را مشاهده کنند) و حاوی کلیه اطلاعات مربوطه که کاربران باید تشخیص دهند که آیا این صفحه برای آنها مفید و مرتبط خواهد بود یا خیر.

اجتناب کردن:

نوشتن متا تگ توضیحی که هیچ ارتباطی با مطالب موجود در صفحه ندارد.
با استفاده از توضیحات عمومی مانند "این یک صفحه وب" یا "صفحه در مورد کارت های بیس بال" است.
توضیحات را فقط با کلمات کلیدی پر می کنید.
کپی و چسباندن کل محتوای سند در برچسب توضیحات.
برای هر صفحه از توضیحات منحصر به فرد استفاده کنید

داشتن یک برچسب توضیحات متفاوت برای هر صفحه به کاربران و Google کمک می کند ، به خصوص در جستجوهایی که ممکن است کاربران چندین صفحه در دامنه شما ایجاد کنند (برای مثال ، جستجوهایی با استفاده از سایت: عملگر). اگر سایت شما هزاران یا حتی میلیون ها صفحه دارد ، برچسب های توضیحات دستی برای ساختن دستی احتمالاً امکان پذیر نیست. در این حالت ، شما می توانید بر اساس محتوای هر صفحه ، به طور خودکار برچسب های متا توضیحی تولید کنید.

اجتناب کردن:

با استفاده از یک برچسب توضیحات منفرد در تمام صفحات سایت یا گروه بزرگی از صفحات.
برای تأکید بر متن مهم از برچسب های عنوان استفاده کنید
از آنجا که برچسب های عنوان به طور معمول باعث می شوند متن موجود در آنها بزرگتر از متن معمولی در صفحه باشد ، این یک نشانه بصری برای کاربران است که این متن دارای اهمیت است و می تواند به آنها در درک چیزی در مورد نوع محتوا در زیر متن عنوان کمک کند. اندازه های مختلف عنوانی که به منظور ایجاد یک ساختار سلسله مراتبی برای محتوای شما ایجاد می شود و حرکت کاربران را از طریق سند شما راحت تر می کند.

بهترین روشها
تصور کنید در حال نوشتن یک طرح کلی هستید

مانند نوشتن یک طرح کلی برای یک مقاله بزرگ ، فکر کنید که نکات اصلی و فرعی مطالب موجود در صفحه چه خواهد بود و تصمیم بگیرید که به چه صورت از برچسب های عنوان استفاده کنید.

اجتناب کردن:

قرار دادن متن در برچسب های عنوان که در تعریف ساختار صفحه مفید نخواهد بود.
استفاده از برچسب های عنوان که در آن تگ های دیگر مانند <em> و <strong> مناسب تر هستند.
حرکت ناخوشایند از اندازه اندازه برچسب به دیگری.
از سرفصل هایی که به طور پراکنده در صفحه استفاده می شود استفاده کنید

استفاده از برچسب های عنوان در جایی که معنی دارد. برچسب های بسیار زیاد در یک صفحه می توانند اسکن مطالب را برای کاربران دشوار کرده و تعیین کنند که یک موضوع به پایان می رسد و دیگری شروع می شود.

اجتناب کردن:

استفاده بیش از حد از برچسب های عنوان در صفحه.
عناوین بسیار طولانی
استفاده از برچسب های عنوان فقط برای متن یک ظاهر طراحی شده و ارائه ساختار نیست.
نشانه گذاری داده های ساخت یافته را اضافه کنید
داده های ساخت یافته 21 کدی است که می توانید برای توصیف مطالب خود در موتورهای جستجو به صفحات سایت های خود اضافه کنید ، بنابراین آنها می توانند آنچه را در صفحات شما می دانند بهتر بشناسند. موتورهای جستجو می توانند از این درک برای نمایش محتوای شما به روشهای مفید (و چشم نواز!) در نتایج جستجو استفاده کنند. این به نوبه خود می تواند به شما در جذب مشتری مناسب و مناسب مشتری کمک کند.

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

محتوا سئو

اگر نسبت به دنیای بازاریابی جستجو نسبتاً سئو سایت جدید هستید ، ممکن است شنیده اید که اصطلاح "محتوای SEO" در جلسات بازاریابی پرتاب می شود.

راهنمای مبتدی برای ایجاد محتوا برای سئو
این راهنمای مبتدی برای پاسخ به سه سؤال طراحی شده است:

"محتوای SEO" چیست؟
چه نوع محتوای SEO وجود دارد؟
استراتژی محتوای سئو من چیست؟
اگر در مورد استراتژی های ایجاد محتوای سئو سؤالی دارید که من در اینجا به آنها پاسخ نمی دهم ، اجازه دهید نظرات را به من اطلاع دهید و من در اینجا یا در یک پست وبلاگ آینده به آنها پاسخ خواهم داد.

بیایید شروع کنیم!

محتوای SEO چیست؟
برای فهمیدن منظور از بازاریاب ها از نظر محتوای SEO ، مفید است که عبارت را به قسمت های مؤلفه آن تقسیم کنید:

"SEO" به بهینه سازی موتور جستجو یا فرایند بهینه سازی وب سایت اشاره دارد تا افراد بتوانند به راحتی آن را از طریق موتورهای جستجو مانند Google پیدا کنند.
با "محتوا" ، منظور ما اطلاعاتی است که در وب زندگی می کند و می تواند در وب مصرف شود (بیشتر در مورد انواع مختلف محتوای زیر).
بنابراین ، کنار هم قرار دادن این دو مفهوم: محتوای سئو هر محتوا است که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو ایجاد می شود.

من نمی خواهم همه چیزهایی را که باید در مورد بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو بدانید ، برای شما تعریف کنم ؛ این یک راهنمای کامل است. اما در اینجا نوآوری فوق العاده سریع درباره کارهایی که باید انجام دهید به منظور جستجوگرها در محتوای وب خود را مشاهده می کنید:

تحقیقات کلید واژه: اگر می خواهید از طریق جستجو ترافیک ایجاد کنید ، بهتر است قبل از شروع نوشتن ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. به این ترتیب ، می توانید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که در حال حاضر مقدار مشخصی از حجم جستجو وجود دارد - به عبارت دیگر ، به سمت موضوعات بنویسید (یا سوله های کلمات کلیدی را پیدا کنید!) که مردم قبلاً در جستجوی اطلاعاتی در مورد آن هستند.
بهینه سازی کلید واژه: می دانید از حداکثر قابلیت جستجو در کجا و چگونه می توانید از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید. (SEOMoz یک راهنمای عالی برای بهینه سازی صفحه ارائه می دهد.)
سازمان محتوا: مطالب موجود در سایت شما باید به روشی منطقی سازماندهی شوند. این نه تنها برای سئو مفید است بلکه به بازدید کنندگان سایت شما نیز کمک می کند تا سایر مطالب مرتبط را به راحتی پیدا کنند. (هر چه مدت زمان طولانی تر در سایت شما بمانند ، بهتر می شوند.)
ارتقاء محتوا: با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوندهایی به محتوای خود (چه از نظر داخلی و چه از سایت های خارجی) ، به محتوای جدیدی که ایجاد می کنید ، میزان دید را افزایش دهید.
کلمه ای سریع در مورد اهداف
مهم است که به خاطر داشته باشید که اگر ترافیک موتور جستجو تنها هدف شما باشد ، احتمالاً نتایج شما رنج می برد. برای اینکه بتوانید موتورهای جستجوگر (که به مرور با رتبه های بالایی به شما پاداش می دهند) و مشتریان بالقوه را بازگردانده و بازدیدکنندگان را برمی گردانید ، باید ارزش و بالاتر و فراتر از بهینه سازی موتور جستجو را ارائه دهید. به عبارت دیگر ، محتوای "نازک" ای را ایجاد نکنید که در رتبه بندی و کلیک قرار دارد ، اما هیچ ارزش اضافی را برای کاربر موتور جستجو ارائه نمی دهد. سایت هایی که محتوای کم ارزش و نازک را تبلیغ می کنند خطر جریمه شدن توسط Google را در پی دارند ؛ آنها همچنین تمایل به نرخ گزاف گویی بالا و نرخ تبدیل پایین دارند.

انواع محتوای SEO
محتوای SEO می تواند شامل موارد زیر باشد:

صفحات محصول - اینها نان و کره هر سایت تجارت الکترونیکی خرده فروشی است. یک صفحه محصول خوب می تواند به عنوان محتوای SEO و صفحه فرود PPC باشد.
 
پست های وبلاگ - وبلاگ یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک جریان منظم از محتوای SEO است. به طور کلی ، پست های وبلاگ جذاب تر و احتمال جذب لینک ها بیشتر از صفحات محصول هستند ، بنابراین می توانند راهی عالی برای ایجاد برخی اقتدار برای سایت شما باشند. (به خاطر داشته باشید که وبلاگ ها بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانید از آنها برای میزبانی هر یک از انواع زیر در این لیست استفاده کنید.)
 
مقالاتی - به مقاله ، مصاحبه یا قطعه اخبار فکر کنید. این نوع اصلی از مطالبی است که در اکثر وب سایتهای سبک روزنامه یا مجله پیدا خواهید کرد.
 
لیست ها - لیست واقعاً نوعی مقاله است ، اما فریم بندی آن به عنوان یک لیست (مانند "10 راه برای کاهش صورتحساب انرژی" یا "101 چیزهایی که از Google متنفرم") اسکن را آسان تر می کند. این نوع عناوین همچنین وقتی در نتایج جستجو یا در فیدهای رسانه های اجتماعی یافت می شوند ، قابل کلیک تر هستند.
 
راهنماها - راهنما یک محتوای طولانی تر است که به طور مفصل نحوه انجام کاری را توضیح می دهد. (راهنماها اغلب در چندین صفحه وب تقسیم می شوند ، اگرچه این بهترین کار این است که به کاربران اجازه دهید در صورت تمایل مطالب طولانی را به عنوان یک صفحه واحد مشاهده کنند.) می توانید یک راهنمای کامل را در وب سایت خود ارسال کنید ، یا می توانید خلاصه یا گزیده ای ارسال کنید. برای بازدید از راهنمای کامل ، بازدید کنندگان را ملزم به پر کردن فرم ثبت نام می کنند. این می تواند یک راه خوب برای تولید سرب باشد ، اما بخاطر داشته باشید که ایجاد دیوار ثبت نام احتمالاً میزان ترافیک سئو را که می توانید به آن راهنما هدایت کنید کاهش می دهد.
 
فیلم ها - به طور کلی فیلم های کمتری در وب نسبت به صفحات متن وجود دارد. در نتیجه ، با ایجاد یک فیلم به جای مقاله ، می توان در صفحه اول برای یک کلمه کلیدی رقابتی آسان تر شد. بسته به نوع سایت یا شغلی که اداره می کنید ، فیلم ها می توانند راهی عالی برای جذب و دستیابی به مخاطب باشند. در مورد آموزش استفاده از محصولات خود ، آموزشهای ویدیویی را ایجاد کنید. یا فرآیندی را که مربوط به تجارت شما باشد نشان دهید - به عنوان مثال ، یک لوله کش می تواند ویدئویی بسازد که نشان می دهد چگونه یک سینک را قفل کنید

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

سئو سایت

1. برای افزایش رتبه بندی جستجو ، فرصت های پیوند داخلی را پیدا کنید
برایان شوفیلد از بازاریابی Trailblaze می گوید: "ما برای ساختن پیوند داخلی به طور مداوم از کنسول جستجوی Google استفاده می کنیم." "با پیوند از صفحات دارای اختیار به صفحاتی که می خواهید در رتبه بندی قرار گیرند ، نتایج تقریباً فوری مشاهده خواهید کرد. این یک تاکتیک عالی برای ورود به صفحه یکی از Google یا در موقعیت های 1-3 است. "

"در کنسول جستجوی Google ، به دنبال صفحات در موقعیت های شماره 4 و 9 باشید. سپس با مرتب کردن صفحات خود بر اساس برداشت ها و کلیک ، صفحات با قدرت بالا را در سایت خود پیدا کنید. به طور کلی ، این صفحه های مورد توجه شما در نگاه گوگل هستند. "

پس از شناسایی صفحات دارای قدرت بالا و صفحات کم فشار ، به صفحات کم فشار از صفحات دارای قدرت بالا پیوند دهید. این برخی از اختیارات را از صفحات دارای قدرت بالا به صفحات کم فشار منتقل می کند ، که می تواند باعث افزایش رتبه بندی به صفحات کم فشار شما شود.

2. مشخص کنید که کدام صفحات بودجه خزیدن شما را هدر می دهند
Google لزوماً همیشه در هر صفحه وب سایت شما خزنده نیست. بعضی اوقات بودجه خزیدن را تعیین می کند و تعداد صفحات سایت شما را که به طور مرتب خزنده است محدود می کند.

این می تواند یک مسئله باشد زیرا می تواند منجر به نادیده گرفتن محتوای جدید / به روز شده توسط خزندگان Google شود (یعنی محتوای جدید / به روز شده شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود).

برای سایت های کوچک ، بودجه خزیدن معمولاً مسئله ای نیست. اما اگر سایتی دارید که هزاران صفحه محتوا دارد ، می تواند باشد. به گفته گوگل ، "داشتن بسیاری از آدرس های اینترنتی با ارزش افزوده پایین می تواند بر خزیدن و نمایه سازی سایت تأثیر منفی بگذارد."

مارتین وودز از Indigoextra می گوید که کنسول جستجوی Google می تواند به شما کمک کند صفحات کم ارزش را پیدا کنید که ممکن است بر بودجه خزیدن شما تأثیر منفی بگذارد: "کنسول جستجوی Google برای یافتن صفحات در سایت شما که دیگر کسی از آنها بازدید نمی کند بسیار مفید است."

برای این کار به دنبال صفحاتی باشید که کمترین تعداد برداشت و کلیک را دریافت کنند. سپس ، یا آنها را حذف کنید ، 301 آنها را به صفحاتی که حاوی محتوای مشابه هستند ، هدایت کنید یا برای بهتر شدن مطالب موجود در صفحه ، آن را به روز کنید.

"مطالعات نشان داده اند که اگر صفحات را با ترافیک بسیار ناچیز حذف کنید یا 301 آنها را به صفحات بهتر هدایت کنید — Google به صفحات مرتبط تر اهمیت بیشتری می دهد. به طور کلی ، این امر به طور کلی باعث افزایش ترافیک سایت شما به صورت کلی می شود.

3. کلمات کلیدی هدف ایده آل خود را مشخص کنید
بعد از اینکه محتوای زیادی در دامنه خود داشتید ، احتمالاً می خواهید صفحات موجود خود را مرور کنید و ببینید فرصت هایی برای بهبود رتبه بندی بر روی کلمات کلیدی خاص وجود دارد یا خیر. مگر اینکه به نوعی جادوگر SEO باشید ، احتمالاً اولین بار کلمات کلیدی مناسب را انتخاب نکردید.

برای یافتن کلمه کلیدی ایده آل برای هر قطعه محتوایی که منتشر کرده اید — و سپس دوباره آن صفحه را برای کلید واژه ایده آل خود مجدداً بهینه سازی کنید — می خواهم یک وبلاگ نویسان باشید مایکل پوزدنف می گوید برای جستجوی پرس و جوهایی که صفحه شما با برداشت ها ، CTR و میانگین رتبه بندی می کند. داده موقعیت نمایش داده می شود.

"داده های خود را بر اساس برداشت ها مرتب سازی کنید و پرس و جو را پیدا کنید که دارای بیشترین تأثیرگذاری باشد و در موقعیت های 3-7 رتبه بندی شده است. فقط ، این سوال را به عنوان SEO یا H1 در صفحه خود اضافه کنید. "

دنیس سیمور LeapFroggr موافق است: "ترفندهای ساده به ابرداده و محتوای شما می تواند شما را از صفحه دو به صفحه یک برساند. در طی دو هفته از ایجاد تغییر ، احتمالاً در صورت شروع ترافیک سایت شروع نمی شود. "

4. فرصت هایی را برای بهبود نرخ کلیک خود پیدا کنید
Thorstein Nordby ، Nettly می گوید: "بسیاری هنوز این را نمی دانند ، اما نرخ کلیک به یک عامل رتبه بندی بسیار مهم تبدیل شده است." اگر نتیجه شما کمی یا بدون کلیک شود ، رتبه شما پایین می آید. Google نتیجه شما را کم اهمیت تر تفسیر خواهد کرد. اما اگر نتیجه شما کلیک های زیادی بکند ، رتبه شما افزایش می یابد. "

بریتانی لاجر از StoryTeller Media + ارتباطات می گوید: "به سؤال های CTR خود در نمایش داده ها و صفحاتی که قبلاً آنها را رتبه بندی کرده اید توجه کنید."

"اگر تصور می کنید ، اما هیچ کس روی صفحه یا مقاله خود کلیک نمی کند ، به سادگی چند دقیقه وقت بگذارید تا ببینید که چگونه می توانید عنوان ، توضیحات متا یا URL خود را بهینه کنید تا افراد را به سمت مطالب خود سوق دهند."

"چند دقیقه وقت بگذارید تا به صفحات دیگری که در اطراف شما رتبه بندی می شوند نگاه کنید. این سؤالات را بپرسید: "

 

سئو سایت

 

"آیا محتوای من با هدف جستجوگر مطابقت دارد؟"
"آیا عنوان من می تواند کیفیت محتوا را بهتر منتقل کند؟"
"آیا سایر مطالب به سادگی بهتر از مال من هستند؟"
"چگونه می توانم سؤالات هر خواننده را بهتر پیش بینی و پاسخ دهم؟"
Adhip Ray از WinSavvy می گوید: "سعی کنید برچسب عنوانی جذاب ایجاد کنید ، خوانندگان را کنجکاو کنید و تعداد و پرانتز برای جذب مخاطب بیشتر داشته باشید. همچنین ، توضیحات متنی شما باید به این سؤال پاسخ دهد ، "چرا بینندگان باید روی صفحه شما کلیک کنند و نه دیگران؟"

یادداشت ویرایشگر: با استفاده از این داشبورد رایگان کنسول جستجوی Google Search ، سرعت کلیک برای مهمترین صفحات خود را به سرعت و به راحتی ردیابی کنید. این نه تنها به شما نشان می دهد که چند کلیک صفحات شما را می گیرند ، بلکه نشان می دهد که چگونه تعداد کلیک های شما با ماه های قبلی مقایسه می شود.

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

مطالعات موردی
اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات
فیلم های نمایشی محصول
راهنمای استفاده
تبدیل - پایین قیف

محتوای پایین قیف محرکهای تبدیل شده است و باید به آرامی فروش یا سرب را ترغیب کنید.

 

سئو سایت 

 

بررسی ها
توصیفات
امتحان رایگان
مشاوره رایگان
به یاد داشته باشید که مشتریان کل این طیف از انواع محتوا را جستجو می کنند. بنابراین ، اطمینان از کشف همه این مناطق از کشف کمکها از طریق موتورهای جستجو ، در نظر گرفتن و تبدیل استفاده می شود.

پیچ و مهره سئو
همانطور که می بینید ، قبل از اینکه حتی به عناصر آشنا تر بهینه سازی سایت و صفحات شما بپردازیم ، چیزهای زیادی باید در نظر گرفته شود. وقتی واقعاً پایه و اساس خود را در دست گرفتیم ، فقط باید در مورد کلمات کلیدی و بهینه سازی اولیه صفحه شروع کنیم. و امیدوارم اگر همه چیز را به درستی ساختار دهیم ، بهینه سازی واقعی صفحات بسیار ساده تر می شود.

هدف قرار دادن کلید واژه

ناخن زدن استراتژی کلمات کلیدی شما پس از داشتن یک ساختار محکم و بدون تکثیر داخلی بسیار ساده تر خواهد بود. اگر نمونه های قبلی خود را برای سلسله مراتب و ساختار سایت جستجو کنیم ، اضافه کردن کلمات کلیدی نسبتاً ساده است (و کاری است که اغلب در یک طرح گسترده قبل از طراحی انجام می دهیم).

- خدمات
- - سئو
- - - حسابرسی SEO

www.example.com/service/
www.example.com/service/seo/
www.example.com/service/seo/audits/

اگر از این صفحات به عنوان نمونه استفاده کنم ، ما یک پیشرفت طبیعی از کلمات کلیدی گسترده تا اصطلاحات جستجوی تصفیه شده تر داریم. حتی اگر یک تجارت محلی باشیم می توانیم اصلاح کننده های اساسی مانند مکان را در نظر بگیریم.

خانه

- آژانس بازاریابی دیجیتال

- شرکت بازاریابی دیجیتال

+ بیرمنگام

+ انگلستان

خدمات

- خدمات بازاریابی

- خدمات بازاریابی دیجیتال

+ بیرمنگام

+ انگلستان

سئو

- سئو

- بهینه سازی موتور جستجو

+ شرکت

+ آژانس

+ بیرمنگام

+ انگلستان

حسابرسی SEO

- حسابرسی SEO

- ممیزی سئو فنی

+ آژانس

+ شرکت

+ بیرمنگام

نکته اینجاست که یک سایت خوب ساختار یافته به شما راه خوبی برای تعیین استراتژی کلمات کلیدی شما می دهد. شما هنوز هم باید تحقیق و نگارش کپی نویسی را انجام دهید ، اما می توانید مطمئن باشید که یک استراتژی محکم برای هدف قرار دادن اصطلاحات گسترده و دقیق تر دارید.

برچسب های عنوان HTML

برچسب <title> برچسب اولیه پشت صحنه است که می تواند بر نتایج موتور جستجو شما تأثیر بگذارد. در حقیقت ، این تنها برچسب متا است که در واقع بر موقعیت مستقیم تأثیر می گذارد.

بهترین تمرین برای برچسب های عنوان به شرح زیر است:

کلمات کلیدی را در ابتدای برچسب قرار دهید.
طول را حدود 50 تا 60 کاراکتر نگه دارید.
از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی به روشی طبیعی استفاده کنید.
برای جدا کردن عناصر مانند دسته و مارک از تقسیم کننده استفاده کنید.
بر روی کلیک روی و کاربر نهایی تمرکز کنید.
رویکرد مداوم در سایت داشته باشید.
حتی در سال 2017 ، ما هنوز هم بسیاری از عناوین صفحه بیش از حد را می بینیم. ما می خواهیم کلمات کلیدی خود را در برچسب عنوان قرار دهیم ، اما نه به هزینه کلیک و خوانایی انسان. یک موتور جستجو ممکن است محتوای شما را رتبه بندی کند ، اما انسان روی آن کلیک می کند ، بنابراین این امر را در خاطر داشته باشید.

برچسب های توضیحات متا

توضیحات متا مستقیماً در رتبه بندی تأثیر نمی گذارد. همه ما این را می دانیم ، درست است؟ البته این نکته کاملاً از دست رفته است. توضیحات متا شما محتوای تبلیغات شما برای آن صفحه در مجموعه ای از نتایج موتور جستجو است. توضیحات متا شما چیزی است که شما را کلیک می کند. و به دست آوردن آن کلیکها می تواند به بهبود دید کمک کند و برای هدایت بیشتر کاربران به صفحات شما کاملاً حیاتی است.

توضیحات متا باید:

به درستی محتوای صفحه را توصیف کنید.
صفحه را تبلیغ کنید و نرخ کلیک را بهبود بخشید.
روند فکر کاربر را در نظر بگیرید و چرا روی این صفحه کلیک می کنند.
کلمات کلیدی را در جایی که مرتبط و طبیعی است انجام دهید.
موتور جستجو عبارات جستجو را در عنوان صفحه و توضیحات متا شما را یاری می کند که به کاربر کمک می کند صفحه را اسکن کند. از این به عنوان بهانه ای برای هرزنامه کردن توضیحات متا استفاده نکنید ، وگرنه Google ممکن است آن را نادیده بگیرد ، و به این کلیشه مهم منجر نخواهد شد!

 

آموزش سئو 

 

همچنین موقعیت هایی وجود دارد که می تواند منطقی نباشد که توضیحات متا را ایجاد نکرده و اجازه دهید موتور جستجو محتوا را از صفحه بیرون بکشد تا توضیحی را ایجاد کند که با دقت بیشتری به جستجوی کاربر می پردازد. توضیحات مختصر متا شما همیشه نمی تواند تمام گزینه های یک قطعه محتوای طولانی تر را پوشش دهد ، بنابراین این را بخاطر بسپارید.

برچسب های عنوان

برچسب های عنوان به ساختار صفحه کمک می کند و سلسله مراتب را در یک سند نشان می دهد: H1 ، H2 ، H3 و غیره. متن در برچسب های عنوان با رتبه بندی های بهبود یافته ارتباط دارد (البته کمی) ، اما آنچه که مهم است این است که تراز بین ساختار سایت ، در پشت صحنه بهینه سازی مانند عناوین صفحه و توضیحات متا و خود محتوا است. همه چیز را تنظیم کنید ، و همه چیز باعث ایجاد حس بیشتر برای کاربران می شود ، و ما به موتورهای جستجو کمک می کنیم تا مطالب خود را دسته بندی کنند و در حالی که آخرین بیت بهینه سازی ساده و روی صفحه را در اختیار ما قرار می دهند.

به یاد داشته باشید برچسب های هدر با سلسله مراتب بصری را تراز کنید. معنی مهمترین عنوان در صفحه (معمولاً <h1>) همچنین باید بزرگترین عنصر متن در صفحه باشد. شما در حال ساختن سند به صورت بصری در اینجا آسان هستید و اطمینان حاصل می کنید که طراحی و محتوا برای دستیابی به بهترین نتیجه در کنار هم کار می کنند.

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان  در ماههای گذشته بسیار تغییر کرده است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم سال 2018 چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد. در حالی که سال 2017 همه چیز در مورد مینیمالیسم بود ، سال 2018 شکلهای جسورانه ، رنگهای پر جنب و جوش و امکانات جدید را برای تعامل کاربران با طراحی به ارمغان می آورد. طراحی بیش از هر زمان دیگری سعی در جلب توجه ما دارد و هنگام مرور در وب سایت ، ما را متمرکز و درگیر نگه می دارد.

اما برای خودتان ببینید چه چیزی تغییر می کند!
حروف برجسته جسورانه در اینجا هستند. حروف بزرگ ما را به عناوین قدرتمندی احاطه می کنند که توسط فضای زیادی از فضای سفید احاطه شده اند. برای هر کس که همیشه به آناتومی یک شخصیت دست می زد ، سال 2018 سال آنها خواهد بود. تا پایان سال 2018 همه ما خواهیم دانست که صعود ، گوش و حلقه یک شخصیت چیست.

حروف برجسته جسورانه فقط از نظر زیبایی شناختی خوشایند نیستند. آنها همچنین در سرعت مطالعه ، درک مطلب و درک کاربر تأثیر دارند.

یک مطالعه انجام شده توسط Google / IBM نشان داد که فونت سری جورجیا 7.9 درصد سریعتر از Helvetica خوانده شده است.

حتی اگر مطالعات وجود دارد که نشان می دهد مردم چگونه فکر می کنند درک متنی بهتری با استفاده از فونت ها با سری دارند ، برعکس در واقع درست بود. آزمایش کنندگان با استفاده از قلم های sif serif مانند Helvetica ، سرعت خواندن و درک مطلب را بالاتر بردند.

انواع حروف برجسته بیان می کنند. خواندن آنها آسان است و درک آن آسان است. ما از دیدن تعداد بیشتری از آنها در سال 2018 هیجان زده هستیم.

بهترین شرکت سئو سایت

توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلنگر
طراحی وب در ماههای گذشته بسیار تغییر کرده است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم سال 2018 چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد. در حالی که سال 2017 همه چیز در مورد مینیمالیسم بود ، سال 2018 شکلهای جسورانه ، رنگهای پر جنب و جوش و امکانات جدید را برای تعامل کاربران با طراحی به ارمغان می آورد. طراحی بیش از هر زمان دیگری سعی در جلب توجه ما دارد و هنگام مرور در وب سایت ، ما را متمرکز و درگیر نگه می دارد.

اما برای خودتان ببینید چه چیزی تغییر می کند!


در اینجا 6 روند برجسته طراحی وب در سال 2018 آورده شده است
1. حروف برجسته جسورانه
حروف برجسته جسورانه در اینجا هستند. حروف بزرگ ما را به عناوین قدرتمندی احاطه می کنند که توسط فضای زیادی از فضای سفید احاطه شده اند. برای هر کس که همیشه به آناتومی یک شخصیت دست می زد ، سال 2018 سال آنها خواهد بود. تا پایان سال 2018 همه ما خواهیم دانست که صعود ، گوش و حلقه یک شخصیت چیست.

حروف برجسته جسورانه فقط از نظر زیبایی شناختی خوشایند نیستند. آنها همچنین در سرعت مطالعه ، درک مطلب و درک کاربر تأثیر دارند.

یک مطالعه انجام شده توسط Google / IBM نشان داد که فونت سری جورجیا 7.9 درصد سریعتر از Helvetica خوانده شده است.

حتی اگر مطالعات وجود دارد که نشان می دهد مردم چگونه فکر می کنند درک متنی بهتری با استفاده از فونت ها با سری دارند ، برعکس در واقع درست بود. آزمایش کنندگان با استفاده از قلم های sif serif مانند Helvetica ، سرعت خواندن و درک مطلب را بالاتر بردند.

انواع حروف برجسته بیان می کنند. خواندن آنها آسان است و درک آن آسان است. ما از دیدن تعداد بیشتری از آنها در سال 2018 هیجان زده هستیم.

بهترین شرکت طراحی سایت

2. رنگهای پر جنب و جوش برگشته اند!
بعد از گذشت تقریباً دو سال از پاستل در همه جا ، سرزنش با یک انتقام جویی باز می گردد. دیگر هیچ طرح رنگی فرومایه ای وجود ندارد ، سال جدید پر از تضاد ، شخصیت و شخصیت است.

چگونگی تأثیر رنگها بر روحیه ما موضوعی است که به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است. رنگ تأثیر مهمی در مغز ، ادراک و رفتار ما دارد. طبق یک اینفوگرافیک توسط Kissmetrics ، 92٪ از مشتریان می گویند که زبان بصری عامل تأثیرگذار در تصمیم خرید آنها است.

رنگ ها باعث می شوند ما یک روش خاص را احساس کنیم و رنگهای روشن و پر جنب و جوش باعث می شوند احساس بیداری ، هیجان و زنده بودن داشته باشیم.

مجله Smashing رنگ را دومین جنبه مهم یک برنامه (درست بعد از عملکرد) نامید.

مانند بوی ، رنگ چنان عاملی قدرتمند است ، زیرا باعث می شود روشی خاص احساس کنیم.

با ترک وب سایت ، ممکن است آنچه را که می گوید فراموش کرده باشیم ، اما یادمان می رود که چگونه این احساس را به ما دست داده است.

رنگهای روشن باعث ایجاد انرژی ما می شوند ، ما را درگیر خود می کنند و قدرت خرید ما را بالا می برند. آنها مثبت ، چشم نواز هستند و توجه ما را حفظ می کنند.

آژانس های طراحی مدتی است که از رنگ های پر جنب و جوش استفاده می کنند (سلام ، زرد!) ، اما در سال 2018 همه از شرکت های کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ دست به دست می شوند.
با افزایش ترافیک تلفن همراه هر روز ، وب سایت های پاسخگو در سالهای گذشته اجباری شده اند. در سال 2018 ، زمان آن رسیده است که واقعا طراحی موبایل را تسلط بخشیم. سؤال دیگر نیست: آیا وب سایت ما روی موبایل کار می کند؟ این است: چگونه محتوای ما به بهترین شکل در موبایل ارائه می شود؟

80٪ از کاربران اینترنت صاحب تلفن هوشمند هستند و از آن استفاده می کنند. در حقیقت ، میانگین زمان صرف شده برای دستگاه های تلفن همراه به طور پیوسته در حال افزایش است و طبق گفته TechCrunch ، بیش از 5 ساعت در روز طی شده است.

تسلط بر طراحی موبایل و درک چگونگی مصرف بهتر مطالب در دستگاه های کوچکتر ، یک چالش اساسی در سال 2018 خواهد بود.

برخی از چالش های اصلی طراحی تلفن همراه عبارتند از:

شما نمی خواهید صفحه شما به هم ریخته به نظر برسد
شما نمی خواهید کاربران همان محتوای را در دستگاه تلفن همراه خود و نسخه دسک تاپ خود پیدا کنند
می خواهید عملکرد و پیمایش مشابهی از محتوا داشته باشید
ممکن است بخواهید تبلیغات را نمایش دهید که یک چالش برای موبایل است
می خواهید همان احساسات را ایجاد کنید و مارک احساس کنید وب سایت دسک تاپ شما را برانگیخته است
کاربران باید شما را دوست داشته باشند

شرکت طراحی سایت

"ریزگردها می توانند یک برنامه یا دستگاه کامل را تأمین کنند ، یا (بیشتر اوقات) در کنار یا داخل یک محصول بزرگتر وجود داشته باشند. آنها لحظات کوچکی هستند که می توانند کسل کننده و فراموشی یا لذت بخش و جذاب باشند. هربار تغییر تنظیمات ، همگام سازی داده ها یا دستگاه های خود ، زنگ هشدار ، انتخاب یک گذرواژه ، یک دستگاه را روشن کنید ، وارد سیستم شوید ، یک پیام وضعیت را تنظیم کنید یا مورد دلخواه یا مانند چیزی دیگر ، با میکروتیک کردن مشغول شوید. "

در حالی که Saffer تعامل خرد را از نظر بسیار کاربردی توصیف می کند ، آنها ظریف تر و سرگرم کننده تر می شوند.

به عنوان مثال در iMessage ، می توانید متن را که برای شما ارسال می شود "مانند" ، "هاها" ، "!" یا "؟" را دوست داشته باشید.

Facebook Messenger به شما امکان می دهد بسته به اینکه چه مدت دکمه Like را فشار دهید ، اندازه Thumb را افزایش دهید.
Send feedback
History
Saved
Community

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

بک لینک رایگان

نظرات وب سایت را با ارزش بالا بنویسید
در حالی که این بک لینک ها همیشه به همراه آب SEO نمی گذرند ، به شما کمک می کنند تا روابط برقرار کنید و ترافیکی با کیفیت بالاتر به وب سایت خود ارسال کنید. این روش همچنین به ساخت شبکه شما کمک می کند و درهای بعدی برای پست های مهمان باز می شود.

برای بهترین نتیجه ، توصیه می کنم از این استراتژی بک لینک به همراه سایر نکات موجود در این پست استفاده کنید.

آیا هنوز هم نوشتن نظرات وبلاگ ارزش دارد؟ اگر با هدف ایجاد رابطه با صاحب وب سایت به آن نزدیک شوید ، جواب مثبت است.

حتماً نظرهای ارزشمند خود را رها کنید - بدون نوشتن نظرهای بی معنی 2 تا 3 کلمه مانند "ارسال عالی".
برای انتخاب یک یا دو مفهوم از مطالبی که پیدا کرده اید جالب است و توضیح دهید که چرا. یک رویکرد دیگر: برای روشن کردن یک نکته در محتوا ، از یک سؤال بپرسید.

دقیقاً وقتی می نویسید که بک لینک شما به تصویر می آید؟ دو فرصت وجود دارد.

ابتدا ، بسیاری از سیستم عامل های نظرات وبلاگ دارای یک زمینه وب سایت هستند که می توانید هنگام نوشتن نظر از آنها استفاده کنید. این یک مکان است که می توانید بک لینک مجانی کسب کنید.

مثالی از وب سایت تیم فرس (نویسنده کتاب "4 ساعت کار" و کتابهای دیگر) آورده شده است:
در برخی موارد ، شما همچنین می توانید یک URL مربوطه را در متن نظر خود ذکر کنید. قرار دادن آدرس های اینترنتی در متن نظر شما همیشه از طرف صاحبان وب سایت مجاز نیست. همانطور که در مثال بالا مشاهده می کنید ، قوانین نظریه تیم فرس منع این عمل است.

چگونه وب سایت هایی را پیدا می کنید که می توانند در مورد آنها نظر بنویسند؟ برای ساخت یک لیست از روش جستجوی Google که در استراتژی فوق بیان شده استفاده کنید. یک نکته مهم این است که تلاش های خود را بر روی وب سایت هایی متمرکز کنید که اجازه اظهار نظر می دهند.

نیل پاتل وقتی این مقاله را نوشت ، 249 نظر وبلاگ را نوشت و 25000 دلار درآمد مطالعه مورد از سال 2014 است ، و اصول هنوز هم معتبر است.

از پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید
این یک پیروزی آسان است! نمایه های رسانه های اجتماعی شرکت خود را مرور کنید و مطمئن شوید URL شما در آنجا قرار دارد. سه راه برای گرفتن بک لینک های رایگان از رسانه های اجتماعی وجود دارد.

نمایه رسانه اجتماعی شما: اکثر شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهند URL خود را در صفحه اصلی نمایه خود وارد کنید. برای استفاده بهینه از این املاک و مستغلات آنلاین ، یک URL صفحه فرود را برای گرفتن پیشخوان وارد کنید.
پست ها و به روزرسانی های رسانه های اجتماعی: بسیاری از ارسال های شما در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی می توانند از لینک های رایگان به وب سایت شما باشند
پست ها و به روزرسانی های رسانه های اجتماعی از افراد دیگر: اگرچه خارج از کنترل شما نیست ، می توانید از مردم بخواهید که لینک های خود را با محتوای خود به اشتراک بگذارند.
مطمئن نیستید که از شبکه های اجتماعی استفاده کنید؟ حداقل توصیه می کنم از Facebook ، LinkedIn و Twitter استفاده کنید. اگر به ویدیو مهارت دارید ، با YouTube نیز عضو شوید.

نکته: خارج از شبکه های مهم رسانه های اجتماعی ، بسیاری از وب سایت های طاقچه نیز وجود دارند که باید در مورد آنها فکر کنند. اگر به عنوان مثال کتاب تبلیغ می کنید ، Goodreads انتخاب خوبی است. برای کشف برخی از سرویس های رسانه ای اجتماعی که کمتر می توانند در آنها بتوانید بک لینک رایگان دریافت کنید ، "بازاریابان شبکه های اجتماعی 60+ Niche را باید بدانید" بخوانید.

8- از رقبای خود الهام بگیرید
تحقیق در مورد رقبا برای ایده های بک لینک مجانی ، یک استراتژی آزمایش شده و واقعی است. برای شروع ، دامنه رقیب خود را وارد Monitor Backlinks کنید.

۸۵۵/۵۰۰۰

حال ، چگونه می دانید که کدام یک از این بک لینک ها را می توانید به صورت رایگان دریافت کنید؟ پاسخ به شبکه شما و وب سایتی که تبلیغ می کنید بستگی دارد.

از Domain Authority به عنوان یک قانون ساده استفاده کنید. اگر خطهای پشتی DA 50 و بک لینکهای بالاتر را مشاهده می کنید ، از تعقیب آنها جلوگیری کنید مگر اینکه قبلاً حداقل یک منبع عالی (یعنی DA 50 یا بالاتر) از قبل داشته باشید. در غیر این صورت ، تلاش های خود را بر روی فرصت های پایین لینک پشت DA متمرکز کنید.

آیا به دنبال یک برنده بک لینک آسان هستید؟ تحقیقات خود را در صفحه هایی که رقیب شما به عنوان یکی از بسیاری از منابع ذکر شده است ، متمرکز کنید.

به عنوان مثال ، به دنبال صفحات منبع ، صفحات ابزارهای پیشنهادی و موارد مشابه باشید. اگر صاحب وب سایت صفحه ای ایجاد کرده است که پنج ، 10 یا بیشتر وب سایت را در یک گروه پروفایل قرار دهد ، ممکن است برای اضافه کردن شما به وب سایت خود آماده باشد.

در اینجا مثالی از یک صفحه منابع از کارگزار فروش قیر فروش آورده شده است که فهرست ابزارها و منابع مختلف بازاریابی است.

اشاره های برند را به بک لینک تبدیل کنید
این روش برای وب سایتهای مستقر که به دنبال کسب بک لینک رایگان هستند ، مناسب است. هنگامی که وب سایت شما به مدت 6-12 ماه بصورت آنلاین و تبلیغ شد ، احتمالاً می توانید از مارک تجاری استفاده کنید.

برای به دست آوردن این بک لینک های با مارک بسیار با ارزش از مراحل زیر استفاده کنید:

1. طوفان مغزی لیستی از نام تجاری مربوطه را ذکر می کند که ممکن است افراد هنگام صحبت درباره وب سایت شما از آنها استفاده کنند

این ممکن است شامل نام تجاری واقعی شما و نام بنیانگذاران یا مدیران شما باشد.

2. Google Alerts را برای کلمات کلیدی شما در بالا مشخص کنید

شما می توانید هشدارها را در فرکانس های مختلف دریافت کنید. در ابتدا ، من توصیه می کنم از هشدارهای روزانه استفاده کنید ، و اگر از پاسخ دادن خسته شده اید ، آن را به صورت هفتگی تغییر دهید.

3. ذکرهای نام تجاری موجود در Google Alerts را مرور کنید

هربار که کلمات کلیدی برندتان را ذکر کردید ، از خود بپرسید "آیا این یک بک لینک رایگان امیدوارکننده است؟" اگر کسی در مورد وب سایت و محصولات شما مثبت صحبت می کند ، عالی است - شما پتانسیل دریافت بک لینک را دارید. اگر ذکر نام تجاری منفی باشد ، همچنان می توانید بک لینک را بدست آورید ، اما شانس موفقیت کمتری خواهید داشت.

4- فرایند دسترسی را شروع کنید

در پیام های ارتباطی خود به صاحب وب سایت ، توضیح دهید که به وب سایت آنها برخوردید و متوجه شدید که آنها به نام تجاری شما اشاره کرده اند. از آنها بخاطر ذکر متشکرم و به سادگی از آنها بخواهید که پیوندی را برای سایت خود ایجاد کنند.

 

http://tandisnik.parseblog.ir

سئو سایت

 

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت ها بهترین شرکت طراحی سایت :

راهنمای 8 مرحله ما
هدف و استراتژی سایت خود را تعریف کنید
آخرین روندهای طراحی وب را تحقیق کنید
بستر های نرم افزاری خود را انتخاب کنید
یک الگوی را انتخاب کنید و شروع به شخصی سازی کنید
در مورد برندسازی خود تصمیم بگیرید
وارد شوید و محتوای خود را بهینه کنید
وب سایت خود را منتشر کنید
تجزیه و تحلیل و بهبود

 

وب سایت شما مهمترین مؤلفه برنامه بازاریابی شرکت شما است. این مرکز اصلی برای پیام رسانی و تلاش های بازاریابی محتوا است. سایر مواد بازاریابی باید از وب سایت شما پشتیبانی و هدایت کنند. از آنجایی که طراحی و توسعه وب سایت طی سالها پیشرفت کرده است ، اکنون ابزارهای بازاریابی دیجیتال بیشتری نسبت به گذشته دارید.

رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و تلفن همراه به مشاغل و افراد غیرانتفاعی اجازه می دهند تا با رانندگی آنها به یک وب سایت با طراحی خوب و با تجربه مثبت کاربر یا UX ، کاربران را به راحتی هدف قرار داده و تبدیل کنند.

ما با شما همکاری می کنیم تا یک تجربه کاربری را ارائه دهیم که ارزش آن را به مخاطبان شما ارائه می دهد. مقدار به معنای تکرار بازدیدها و مراجعه به رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر است. با استفاده از سالها تجربه و تحقیق ما ، راه حل های طراحی و توسعه وب وود استریت سفارشی شده است تا به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال خود کمک کند.

 

طراحان داخلی و گرافیکی داخلی ، برنده جوایز ما این واقعیت را می شناسند که قابلیت استفاده ، کارایی و تجسم سه عامل مهم یک رابط برنامه یا وب سایت هستند. ما با شما کار می کنیم تا با طراحی هایی که ایجاد می کنیم ، اهداف بازاریابی دیجیتالی شما محقق شود.

 

فرایند ما ، که ما طی سالها مدام در حال توسعه و پیشرفت هستیم ، متمرکز بر آشنایی با شما ، شرکت شما و از همه مهمتر مخاطبان هدف شما است. ما مفاهیم طراحی را توسعه می دهیم که انتظارات شما و اهداف بازاریابی شما را برآورده می کند و فراتر می رود.

 

برگه های HTML و Cascading Style (CSS) پایه و اساس کلیه پروژه های طراحی وب ما هستند. بسیار مهم است که هر سایتی که توسعه می دهیم با استفاده از آخرین استانداردهای HTML و CSS به خوبی سازماندهی شود. استانداردهای W3C که ما از آنها استفاده می کنیم ، تجربه خوبی از کاربر را فراهم می کند ، و زمینه را برای قرار گرفتن در معرض بهینه موتور جستجوگر فراهم می کند.

ما خدمات زیر را تحت توسعه HTML / CSS ارائه می دهیم:

HTML / CSS سازگار با W3C
کدگذاری معنایی برای SEO
توسعه جاوا اسکریپت
جی کوئری
آژاکس
JSP
XML
XSL
EXTJS

 

طراحی وبلاگ و ادغام RSS
دو منبع برای گسترش محتوای با کیفیت در وب سایت شما وبلاگ ها و RSS RSS است.

وبلاگ نوعی وب سایت یا علاوه بر وب سایت است که به شما امکان می دهد محتوای خود را با مدخل های منظم نوشته شده توسط شرکت خود نمایش داده و مدیریت کنید و بر نظرات ارسال شده توسط کاربران نظارت کنید. وبلاگ ها در طول سال ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند زیرا به کاربران امکان می دهند محتوا را به راحتی بروزرسانی کرده و از آن محتوا در ایمیل های انتخابی یا تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده کنند.

آنها منبع خوبی برای اصطلاحات غنی از کلمات کلیدی هستند و می توانند تأثیر مثبتی بر بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت شما یا SEO داشته باشند. وبلاگ ها از طریق بازاریابی محتوا به بخشی ارزشمند از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال تبدیل شده اند.

از فیدهای RSS ، که مخفف Really Simple Syndication است ، برای ترسیم محتوا و مقالات سایتهای دیگر استفاده می شود تا به عنوان منبعی برای مخاطبان وب سایت شما نمایش داده شود. این یک روش خوب برای اضافه کردن مطالب ارزشمند به سایت شما بدون نیاز به اختصاص منابع برای نوشتن آن است. این فیدها همچنین می تواند برای ارسال مقالات وب یا مطالب وب شما به وب سایت های دیگر ایجاد شود ، که امکان بهینه سازی سئو را فراهم می آورد.

ما با وبلاگ های منبع باز و RSS RSS زیر کار می کنیم:

وردپرس
وبلاگ نویس
ماژول های RSS دروپال
راه حل های RSS و XML سفارشی

 

ادغام رسانه های اجتماعی
ابزارهای رسانه های اجتماعی به راحتی قابل دسترسی هستند و به وفور می توانند باعث محبوبیت آنها شوند ، اما به اشتباه هم فهمیده می شوند. برنامه ریزی مناسب هنوز لازم است. استفاده از ابزاری مانند Twitter ، LinkedIn و Facebook می تواند تلاشهای بازاریابی شما را ارتقا بخشد ، زیرا وب سایت شما بعنوان قطب اصلی بازاریابی شما عمل می کند. محتوای ارسال شده با این ابزارها همچنین می تواند در بلاگ ها و فیدهای RSS ادغام شود ، بطور خودکار تلاش های توسعه محتوای شما را ساده می کند.
توسعه محتوا و بازاریابی محتوا
یکی از مهمترین قسمت های یک وب سایت ، محتوا است. ما خدمات توسعه محتوای وب مانند توسعه نقشه سایت ، برنامه ریزی محتوا ، نوشتن ، ویرایش و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را ارائه می دهیم.

بازاریابی محتوا یک قطعه مهم برای هر کمپین بازاریابی دیجیتال است. برنامه های موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال فقط به اندازه مطالبی که شما تولید می کنید و ابزاری که برای تولید آن استفاده می کنید عالی است. بازاریابی محتوا به یک جریان ثابت از محتوای تازه نیاز دارد. شما نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند WordPress یا Drupal دارید تا با دنیای سریع بازاریابی امروز همگام باشید.

 

تعمیر و نگهداری وب سایت
سرویس دیگری که به مشتریان خود ارائه می دهیم نگهداری وب سایت است. از طریق این سرویس ، ما می توانیم برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود ، توصیه هایی را برای شما ارائه دهیم ، به روزرسانی های متنی ساده را انجام داده و صفحات دیگری از مطالب را اضافه کنیم تا در تلاش های SEO خود کمک کنیم. ما این سرویس را به همه مشتری های جدید و موجود ارائه می دهیم حتی اگر وب سایت شما را توسعه ندادیم.

خدمات نگهداری ما شامل موارد زیر است:

به روزرسانی های محتوای وب سایت
طراحی صفحه فرود یا چلپ چلوپ
گسترش وب سایت
طراحی فراخوان و محصولات برجسته
طراحی بنر / دکمه تبلیغات
قالب خبرنامه ایمیل
حسابرسی وب سایت
حسابرسی های بهینه سازی موتور جستجو
حسابرسی قابلیت استفاده
508 حسابرسی انطباق
تجزیه و تحلیل برنامه میزبانی

 

قیمت طراحی سایت

تست سرعت سایت

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی سایت

برای بهینه سازی سایت بای در ابتدا به محتوای خود دقت کنید که کمتذ از 2000 کلمه نباشد 

سرعت سایت پایین نباشد 

تصاویر و کدها بهینه شده باشند

این موارد درسئو سایت تاثیر دارند

http://tandisnik.parsiblog.com

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

نکات سئو

برای یادگیری سئو سایت باید بدانید آموزش سئو چیست ؟ تا بتوانید معنی و محتوای سئو را به خوبی درک کنید

  • تندیس نیک