سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

  • ۰
  • ۰

 

برای اولین سال وبلاگ سئو سایت  خود به هیچ وجه به کلمات کلیدی فکر نکنید. فقط کافی است روی انتشار مطالب مربوط به فک و به دست آوردن تعداد لینک های بیشتر تمرکز کنید. سپس ، هنگامی که وبلاگ شما اختیاراتی داشته باشد ، به عقب برگردید و کلمات کلیدی را در محبوب ترین پست های خود ببخشید بدون اینکه حتی کوچکترین بیت غیر طبیعی به نظر برسد.

بله ، شما ممکن است برخی از فرصت ها را از دست دهید ، اما شانس شما برای ساختن یک سایت معتبر بسیار ، بسیار بیشتر است. به من اعتماد کن.

گناه شماره 5: متن لنگر غیر طبیعی

این نمونه دیگری از افرادی است که خیلی کم از الگوریتم Google خیلی دور می کشند.

اگر با اصطلاح "متن لنگر" آشنا نباشید ، به متن داخل یک لینک اشاره دارد. بنابراین ، متن لنگر در این جمله "متن لنگر است".

وقتی Google تصمیم می گیرد که صفحات شما را برای چه شرایطی قرار دهد ، متن لنگرگاه یکی از مکان هایی است که به دنبال سرنخ ها می باشد. اگر تعداد زیادی از افراد با عنوان "جوک های گوز خنده دار" به عنوان متن لنگر ، به یکی از پست های شما پیوند می دهند ، به عنوان مثال ، یک فرصت خوب وجود دارد که پست مربوط به جوک های خنده دار گوز باشد.

بنابراین ، با تعجب ، شگفتی ، مردم سعی می کنند سیستم را بازی کنند. آنها پیوندهایی را با استفاده از برخی از تکنیک های غیرقابل انکار در بالا ایجاد می کنند ، و از اصطلاحاتی که می خواهند برای رتبه بندی به عنوان متن لنگر استفاده کنند ، استفاده می کنند ، امیدوارند که این امر شانس آنها برای کسب رتبه را افزایش دهد.

اما چقدر طبیعی به نظر می رسد؟

همه افراد قصد ندارند هنگام پیوند دادن به شما ، از متن دقیقاً همان لنگر استفاده کنند. برخی از پیوندهایی که به دست می آورید ممکن است متن لنگر کوتاه تری مانند "جوک" داشته باشند ، عبارات مرتبط مانند "باعث خنده من شد" یا حتی فقط یک URL ساده و اصلاً متن لنگر وجود ندارد.

با استفاده از همان متن لنگر در همه پیوندهای خود ، در اصل به Google می گویید که سعی دارید سیستم را بازی کنید. و شانس وجود دارد ، شما در برخی از نقاط مجازات خواهید شد.

گناه شماره 6: پیوندهای آموزش سئو  شکسته
"پیوندهای خراب را بررسی کنید و HTML را تصحیح کنید." - Google
و آخرین ، مهم نیست ، مهمترین آنها همه: پیوندهای شکسته.
با گذشت زمان ، تقریباً همه وبلاگ نویسان برخی پیوندهایی را که دیگر کار نمی کنند جمع می کنند. سایر سایت ها تمام مدت در حال مرگ ، جابجایی و بازسازی هستند و باعث می شوند صفحه ای که در ابتدا با آن پیوند دارید ناپدید شود.

سوال اینجاست که اگر پیوندهای شکسته شده بسیار طبیعی هستند ، چرا Google شما را برای آنها مجازات می کند؟

خوب ، از منظر آنها فکر کنید:

کدام صفحه احتمالاً به روزتر است: یکی با پنج پیوند شکسته یا دیگری با صفر؟ همچنین ، کدام صفحه تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد؟

جریان فعلی ، البته. بنابراین ، همه عوامل دیگر برابر هستند ، ممکن است صفحه بدون پیوندهای شکسته از صفحه با پیوندهای شکسته خارج شود.

اما همه را عوام نکنید ، زیرا همه عوامل دیگر تقریباً هرگز برابر نیستند. مانند بسیاری از متغیرهای دیگر الگوریتم که در اینجا در مورد آنها صحبت می کنیم ، لینک های خراب شده تعداد کمی هستند.

با این حال ، این یک گناه است که به راحتی می توان آن را تحمل کرد.

اگر تعداد پست های وبلاگ در وب سایت شما نسبتاً کم است ، یک بررسی ساده از نقشه سایت وب سایت شما می تواند در پیوندهای مرده ای که نمی دانید چسبیده به آن هستید ، کانون توجه را بدرخشد.

همچنین ، یک یا دو بار در سال ، وارد Google Webmaster Tools شوید و تمام پیوندهای خراب شده به شما را تصحیح کنید. ممکن است در رتبه بندی برخی از صفحات خود متوجه یک دست انداز کوچک شوید.

اینجا را کلیک کنید تا یک PDF PDF مفید داشته باشید که به شما کمک می کند از لیست نامطلوب Google خودداری کنید.
احساس نگرانی هنوز؟
پس از خواندن همه اینها ، ممکن است احساس کنید که در حال گذر از یک ماین مین هستید ، به این امید که قدم بر روی ناوگان نامرئی قدم نگذارید و خود را منفجر کنید. شما احتمالاً هرگز نمی دانید که SEO می تواند خیلی خطرناک باشد.

خبر خوب ، اما؟

لازم نیست در اکثر موارد ، افرادی که با گوگل مشکل دارند ، یا حرفهایهای SEO هستند که عمداً روی شانس خود فشار می آورند یا به افراد بی گناهی مشکوک هستند که از شخص اشتباهی مشاوره می گیرند.

اگر چیزی درمورد SEO نمی دانید و کاری به جز انتشار مطالب عالی و ایجاد روابط با خوانندگان خود انجام نمی دهید ، مطمئناً ایمن هستید. در واقع ، به نظر من این طرز فکر خوب برای همه وبلاگ نویسان است. حداقل در ابتدا

به جای تلاش برای فهمیدن چگونگی دستکاری در الگوریتم گوگل برای رتبه بندی بهتر ، فقط محتوایی را ایجاد کنید که شایسته حضور در صفحه اول باشد ، جهنم را از آن بیرون آورده و صبر کنید تا Google نتیجه مشاور سئو بگیرد. از این گذشته ، هدف آنها انتقال بهترین مواد به بالای شمع است.

از این نظر ، استراتژی واقعی ، فوق العاده ، پشت صحنه برای رتبه بندی وبلاگ شما در صفحه اول Google ، هیچ ارتباطی با اهرام پیوند یا تراکم کلمات کلیدی یا هر یک از بقیه مزخرفات پیچیده ندارد. این فقط سه مرحله ساده است:

محتوای فک پایین را ایجاد کنید
تأثیرگذار را در مورد آن صحبت کنید
صبر کنید تا Google نتیجه بگیرد
بزرگتر شده؟

شاید ، اما دقیقاً همان کاری است که Google می خواهد شما انجام دهید.

 

  • ۹۸/۰۷/۰۳
  • تندیس نیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی