سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

  • ۰
  • ۰

سئو محلی

 

هنگامی که اصطلاح "SEO" را می بینید چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ وقتی تلاش می کنید رتبه سئو وب سایت خود را بهبود بخشید ، تمام انرژی خود را متمرکز می کنید؟

بیشتر افراد بخش عمده ای از وقت خود را روی "کلید واژه ها" متمرکز می کنند و نه چیز دیگری.

با این وجود ، اگر با جدیت در بهینه سازی کلید واژه کار کرده اید اما هنوز نتیجه مورد نظر خود را نگرفته اید ، ممکن است لازم باشد عوامل دیگری را که در رتبه بندی سئو تأثیر می گذارد ، در نظر بگیرید.

الگوریتم های موتور جستجو نه تنها به اهمیت کلمات کلیدی شما در صفحات و داده های متا ، در رابطه با اصطلاحات جستجوی کاربر می پردازند ، بلکه اطلاعاتی از قبیل مدت زمانی که بازدید کنندگان در سایت شما ، میزان گزاف گویی ، پیوندهای شکسته ، ارزیابی می کنند را ارزیابی می کنند. صفحات پیوندهای مشاهده شده ، ورودی و خروجی و غیره ...

استفاده از کاربران برای ماندن در وب سایت شما و تعامل با محتوای شما می تواند باعث افزایش رتبه وب سایت شما شود و می توانید با بهبود تجربه کاربری و قابلیت استفاده وب سایت خود این کار را انجام دهید.

استفاده از کلمات کلیدی برای بازدیدکنندگان برای بازدید از سایت شما ، فقط نیمی از داستان است. اگر به SEO به عنوان "بهینه سازی وب سایت خود برای افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند" نزدیک می شوید ، مفهوم دوستی کاربر به یک عامل مهم تبدیل می شود.

در این مقاله ، به جنبه های مختلف قابلیت استفاده وب سایت که در رتبه بندی وب سایت تأثیر می گذارد ، چگونگی بهبود رتبه بندی سئو از طریق بهبود قابلیت استفاده وب سایت و اینکه در صورت وجود اختلاف بین قابلیت استفاده و SEO "بهترین کار" چه کاری باید انجام دهید ، نگاهی بیندازید.

قابلیت استفاده وب سایت چیست؟
قابلیت استفاده وب سایت شامل بسیاری از عناصر طراحی وب سایت است ، که بیشتر آنها نیز مربوط به تبدیل است.

در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانند در رتبه بندی وب سایت شما تأثیر بگذارند:

اثربخشی: آیا کاربران می توانند هنگام فرود در وب سایت شما به اهداف خود برسند؟ به عنوان مثال، آیا آنها می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند ، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند یا برای خدمات به مشتریان با این شرکت تماس بگیرند؟
کارآیی: افزایش کارآیی ، کارآیی است. علاوه بر اینکه قادر به دستیابی به یک هدف است ، کاربر چقدر سریع می تواند یک کار را انجام دهد؟ اگر بازدید کنندگان نتوانند آنچه را که لازم و کارآمد در وب سایت شما پیدا کنند ، به احتمال زیاد از آنجا دور می شوند. مدت زمان کمتری که در وب سایت شما می گذارند می تواند تأثیر منفی در رتبه بندی سئو داشته باشد.
یادگیری: آیا کاربران می توانند یاد بگیرند که به سرعت در وب سایت شما حرکت کنند؟ آیا تماس های انجام شده با کلیک قابل قبول است که بازدید کنندگان می دانند چگونه تعامل داشته باشند؟ هنگامی که بازدید کنندگان وقت زیادی را صرف تلاش برای فهمیدن چگونگی استفاده از وب سایت خود می کنند ، وقت کمتری را صرف مصرف اطلاعات خود یا جستجوی محصولات خود می کنید. به علاوه ، وقتی آنها آنچه را که لازم دارند پیدا می کنند ، به احتمال زیاد ناامید می شوند ، به حرکت در می روند و هرگز برنخواهند گشت.
قابل ذکر بودن: آیا کاربران می توانند دفعه بعد که به موتور جستجو بروند وب سایت شما را پیدا کنند؟ تکرار ترافیک می تواند به شما در افزایش رتبه Google کمک کند. بازدید کنندگان ممکن است وب سایت شما را پیدا کرده و به دلایل مختلف از آنجا دور شوند. آنها ممکن است بعداً آن را به خاطر بسپارند و دوباره سعی کنند آن را جستجو کنند. آیا کلمه کلیدی مرتبط با آن جستجوی خاص به اندازه کافی به یاد ماندنی است تا بتوانند دوباره سایت شما را پیدا کنند؟
پیشگیری از خطا: برخی از خطاها در یک وب سایت می تواند نه تنها بر تجربه کاربر بلکه در رتبه بندی سئو تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، خطای 404 صفحه یافت نشد ، پیوندی که می گوید یک چیز است اما چیز دیگری را نشان می دهد ، یا پیوند شکسته ای که دیگر معتبر نیست.

قابلیت استفاده وب سایت چگونه رتبه سئو را بهبود می بخشد؟
موتورهای جستجو سایت هایی را که کاربر پسند هستند ، پاداش می دهند ، به این معنی که از قابلیت استفاده بالایی برخوردار هستند. Google از سایت هایی که نه تنها به کلمات کلیدی سرشار هستند ، بلکه از جذابیت کاربر نیز پشتیبانی می کند.

رتبه بندی سئو زمانی طولانی تر می شود که بازدید کنندگان در سایت شما بمانند ، صفحات بیشتری را مشاهده کرده و بازدیدهای خود را تکرار کنند. هرچه سایت شما کاربر پسند تر باشد ، احتمال وقوع این احتمال بیشتر است.

بیایید به 13 عنصر نگاهی بیندازیم که نه تنها قابلیت استفاده در سایت شما را افزایش می دهد بلکه به بهبود رتبه سئو کمک می کند:

1. مفید ، با کیفیت بالا ، مطالب مرتبط
"زمان زندگی" مقدار زمانی است که بازدید کنندگان در وب سایت شما می گذرانند و می تواند در رتبه بندی سئو تأثیر بگذارد.

هنگامی که شما محتوای مفیدی را ارائه می دهید ، بازدید کنندگان تمایل دارند که مدت بیشتری در وب سایت شما باقی بمانند تا اطلاعات را مصرف کنند و بنابراین زمان ساکن شدن را افزایش دهند.

بر اساس این تحقیق ، به نظر می رسد محتوا بین 2000 تا 2500 کلمه بالاترین نتایج موتورهای جستجو را دارد.

اگرچه تعداد کلمات دنیای سئو را حاکم نمی کند - اگر کسی برای شما مفید نباشد ، مطالب شما را نخواند - محتوای طولانی تر این امکان را به شما می دهند تا ارزش بیشتری را ارائه دهید ، شامل کلمات کلیدی بیشتری شوید ، پیوندهای خروجی بیشتری داشته باشید و البته افراد را بدست آورید. وقت بیشتری را برای خواندن صرف کنید تا زمان ساکن شدن بیشتر شود.

یکی دیگر از دلایل ایجاد محتوای بسیار مفید این است که وقتی بازدید کنندگان محتوای شما را در Chrome علامت گذاری می کنند ، باعث می شود رتبه سئو وب سایت شما در Google بهبود یابد.

محتوای حدود 2500 کلمه بیشترین آب Google را کسب می کند.

 

سئو محلی
افزایش بازدید سایت

سئو رایگان

سئو سایت

 

  • ۹۸/۰۶/۳۰
  • تندیس نیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی