سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

  • ۰
  • ۰

از برچسب متا "توضیحات" استفاده کنید
متا تگ توضیحات صفحه خلاصه ای از آنچه در مورد صفحه است به گوگل و سایر موتورهای جستجو می دهد. عنوان یک صفحه ممکن است چند کلمه یا یک عبارت باشد ، در حالی که متا تگ توضیحات صفحه ممکن است یک جمله یا دو یا حتی یک پاراگراف کوتاه باشد. مانند برچسب <title> ، تگ meta توضیحات در قسمت <head> سند HTML شما قرار می گیرد.

قطعه HTML نشانگر توضیحات <meta>

سئو سایت

مزایای برچسب های متا توضیحات چیست؟
توضیحات متا توضیحات مهم هستند زیرا ممکن است Google از آنها به عنوان قطعه برای صفحات شما استفاده کند. توجه داشته باشید که ما می گویم "ممکن است" زیرا ممکن است Google در صورت تکمیل کردن با درخواست کاربر ، از بخش مربوط به متن قابل مشاهده صفحه شما استفاده کند. اضافه کردن برچسب های توضیحات توضیحات به هر یک از صفحات شما همیشه یک عمل خوب است در صورتی که Google نتواند متن مناسبی را برای استفاده در قطعه پیدا کند. وبلاگ مرکزی Webmaster دارای پست های آموزنده ای در مورد بهبود قطعه های دارای متن توضیحات بهتر 18 و قطعه های بهتر برای کاربران شما 19 است. همچنین یک مقاله مفید مرکز راهنما در مورد نحوه ایجاد عناوین خوب و قطعه قطعه20 داریم.

نمونه نتیجه جستجوی پیوند آبی ساده برای "کارت های بیس بال"

بهترین روشها
به طور خلاصه محتوای صفحه را خلاصه کنید

توضیحی بنویسید که در صورت مشاهده نتیجه متا توضیحات شما به عنوان قطعه در نتیجه جستجو ، کاربران را آگاه و مورد علاقه خود قرار دهد. در حالی که در متن برچسب توضیحی ، هیچ طول حداکثر یا حداکثر برای متن وجود ندارد ، توصیه می کنیم که به اندازه کافی طولانی باشد تا به طور کامل در جستجو نشان داده شود (توجه داشته باشید که کاربران بسته به چگونگی و مکانی که جستجو می کنند ، می توانند قطعه هایی با اندازه های مختلف را مشاهده کنند) و حاوی کلیه اطلاعات مربوطه که کاربران باید تشخیص دهند که آیا این صفحه برای آنها مفید و مرتبط خواهد بود یا خیر.

اجتناب کردن:

نوشتن متا تگ توضیحی که هیچ ارتباطی با مطالب موجود در صفحه ندارد.
با استفاده از توضیحات عمومی مانند "این یک صفحه وب" یا "صفحه در مورد کارت های بیس بال" است.
توضیحات را فقط با کلمات کلیدی پر می کنید.
کپی و چسباندن کل محتوای سند در برچسب توضیحات.
برای هر صفحه از توضیحات منحصر به فرد استفاده کنید

داشتن یک برچسب توضیحات متفاوت برای هر صفحه به کاربران و Google کمک می کند ، به خصوص در جستجوهایی که ممکن است کاربران چندین صفحه در دامنه شما ایجاد کنند (برای مثال ، جستجوهایی با استفاده از سایت: عملگر). اگر سایت شما هزاران یا حتی میلیون ها صفحه دارد ، برچسب های توضیحات دستی برای ساختن دستی احتمالاً امکان پذیر نیست. در این حالت ، شما می توانید بر اساس محتوای هر صفحه ، به طور خودکار برچسب های متا توضیحی تولید کنید.

اجتناب کردن:

با استفاده از یک برچسب توضیحات منفرد در تمام صفحات سایت یا گروه بزرگی از صفحات.
برای تأکید بر متن مهم از برچسب های عنوان استفاده کنید
از آنجا که برچسب های عنوان به طور معمول باعث می شوند متن موجود در آنها بزرگتر از متن معمولی در صفحه باشد ، این یک نشانه بصری برای کاربران است که این متن دارای اهمیت است و می تواند به آنها در درک چیزی در مورد نوع محتوا در زیر متن عنوان کمک کند. اندازه های مختلف عنوانی که به منظور ایجاد یک ساختار سلسله مراتبی برای محتوای شما ایجاد می شود و حرکت کاربران را از طریق سند شما راحت تر می کند.

بهترین روشها
تصور کنید در حال نوشتن یک طرح کلی هستید

مانند نوشتن یک طرح کلی برای یک مقاله بزرگ ، فکر کنید که نکات اصلی و فرعی مطالب موجود در صفحه چه خواهد بود و تصمیم بگیرید که به چه صورت از برچسب های عنوان استفاده کنید.

اجتناب کردن:

قرار دادن متن در برچسب های عنوان که در تعریف ساختار صفحه مفید نخواهد بود.
استفاده از برچسب های عنوان که در آن تگ های دیگر مانند <em> و <strong> مناسب تر هستند.
حرکت ناخوشایند از اندازه اندازه برچسب به دیگری.
از سرفصل هایی که به طور پراکنده در صفحه استفاده می شود استفاده کنید

استفاده از برچسب های عنوان در جایی که معنی دارد. برچسب های بسیار زیاد در یک صفحه می توانند اسکن مطالب را برای کاربران دشوار کرده و تعیین کنند که یک موضوع به پایان می رسد و دیگری شروع می شود.

اجتناب کردن:

استفاده بیش از حد از برچسب های عنوان در صفحه.
عناوین بسیار طولانی
استفاده از برچسب های عنوان فقط برای متن یک ظاهر طراحی شده و ارائه ساختار نیست.
نشانه گذاری داده های ساخت یافته را اضافه کنید
داده های ساخت یافته 21 کدی است که می توانید برای توصیف مطالب خود در موتورهای جستجو به صفحات سایت های خود اضافه کنید ، بنابراین آنها می توانند آنچه را در صفحات شما می دانند بهتر بشناسند. موتورهای جستجو می توانند از این درک برای نمایش محتوای شما به روشهای مفید (و چشم نواز!) در نتایج جستجو استفاده کنند. این به نوبه خود می تواند به شما در جذب مشتری مناسب و مناسب مشتری کمک کند.

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • تندیس نیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی