سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

  • ۰
  • ۰

سئو سایت

1. برای افزایش رتبه بندی جستجو ، فرصت های پیوند داخلی را پیدا کنید
برایان شوفیلد از بازاریابی Trailblaze می گوید: "ما برای ساختن پیوند داخلی به طور مداوم از کنسول جستجوی Google استفاده می کنیم." "با پیوند از صفحات دارای اختیار به صفحاتی که می خواهید در رتبه بندی قرار گیرند ، نتایج تقریباً فوری مشاهده خواهید کرد. این یک تاکتیک عالی برای ورود به صفحه یکی از Google یا در موقعیت های 1-3 است. "

"در کنسول جستجوی Google ، به دنبال صفحات در موقعیت های شماره 4 و 9 باشید. سپس با مرتب کردن صفحات خود بر اساس برداشت ها و کلیک ، صفحات با قدرت بالا را در سایت خود پیدا کنید. به طور کلی ، این صفحه های مورد توجه شما در نگاه گوگل هستند. "

پس از شناسایی صفحات دارای قدرت بالا و صفحات کم فشار ، به صفحات کم فشار از صفحات دارای قدرت بالا پیوند دهید. این برخی از اختیارات را از صفحات دارای قدرت بالا به صفحات کم فشار منتقل می کند ، که می تواند باعث افزایش رتبه بندی به صفحات کم فشار شما شود.

2. مشخص کنید که کدام صفحات بودجه خزیدن شما را هدر می دهند
Google لزوماً همیشه در هر صفحه وب سایت شما خزنده نیست. بعضی اوقات بودجه خزیدن را تعیین می کند و تعداد صفحات سایت شما را که به طور مرتب خزنده است محدود می کند.

این می تواند یک مسئله باشد زیرا می تواند منجر به نادیده گرفتن محتوای جدید / به روز شده توسط خزندگان Google شود (یعنی محتوای جدید / به روز شده شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود).

برای سایت های کوچک ، بودجه خزیدن معمولاً مسئله ای نیست. اما اگر سایتی دارید که هزاران صفحه محتوا دارد ، می تواند باشد. به گفته گوگل ، "داشتن بسیاری از آدرس های اینترنتی با ارزش افزوده پایین می تواند بر خزیدن و نمایه سازی سایت تأثیر منفی بگذارد."

مارتین وودز از Indigoextra می گوید که کنسول جستجوی Google می تواند به شما کمک کند صفحات کم ارزش را پیدا کنید که ممکن است بر بودجه خزیدن شما تأثیر منفی بگذارد: "کنسول جستجوی Google برای یافتن صفحات در سایت شما که دیگر کسی از آنها بازدید نمی کند بسیار مفید است."

برای این کار به دنبال صفحاتی باشید که کمترین تعداد برداشت و کلیک را دریافت کنند. سپس ، یا آنها را حذف کنید ، 301 آنها را به صفحاتی که حاوی محتوای مشابه هستند ، هدایت کنید یا برای بهتر شدن مطالب موجود در صفحه ، آن را به روز کنید.

"مطالعات نشان داده اند که اگر صفحات را با ترافیک بسیار ناچیز حذف کنید یا 301 آنها را به صفحات بهتر هدایت کنید — Google به صفحات مرتبط تر اهمیت بیشتری می دهد. به طور کلی ، این امر به طور کلی باعث افزایش ترافیک سایت شما به صورت کلی می شود.

3. کلمات کلیدی هدف ایده آل خود را مشخص کنید
بعد از اینکه محتوای زیادی در دامنه خود داشتید ، احتمالاً می خواهید صفحات موجود خود را مرور کنید و ببینید فرصت هایی برای بهبود رتبه بندی بر روی کلمات کلیدی خاص وجود دارد یا خیر. مگر اینکه به نوعی جادوگر SEO باشید ، احتمالاً اولین بار کلمات کلیدی مناسب را انتخاب نکردید.

برای یافتن کلمه کلیدی ایده آل برای هر قطعه محتوایی که منتشر کرده اید — و سپس دوباره آن صفحه را برای کلید واژه ایده آل خود مجدداً بهینه سازی کنید — می خواهم یک وبلاگ نویسان باشید مایکل پوزدنف می گوید برای جستجوی پرس و جوهایی که صفحه شما با برداشت ها ، CTR و میانگین رتبه بندی می کند. داده موقعیت نمایش داده می شود.

"داده های خود را بر اساس برداشت ها مرتب سازی کنید و پرس و جو را پیدا کنید که دارای بیشترین تأثیرگذاری باشد و در موقعیت های 3-7 رتبه بندی شده است. فقط ، این سوال را به عنوان SEO یا H1 در صفحه خود اضافه کنید. "

دنیس سیمور LeapFroggr موافق است: "ترفندهای ساده به ابرداده و محتوای شما می تواند شما را از صفحه دو به صفحه یک برساند. در طی دو هفته از ایجاد تغییر ، احتمالاً در صورت شروع ترافیک سایت شروع نمی شود. "

4. فرصت هایی را برای بهبود نرخ کلیک خود پیدا کنید
Thorstein Nordby ، Nettly می گوید: "بسیاری هنوز این را نمی دانند ، اما نرخ کلیک به یک عامل رتبه بندی بسیار مهم تبدیل شده است." اگر نتیجه شما کمی یا بدون کلیک شود ، رتبه شما پایین می آید. Google نتیجه شما را کم اهمیت تر تفسیر خواهد کرد. اما اگر نتیجه شما کلیک های زیادی بکند ، رتبه شما افزایش می یابد. "

بریتانی لاجر از StoryTeller Media + ارتباطات می گوید: "به سؤال های CTR خود در نمایش داده ها و صفحاتی که قبلاً آنها را رتبه بندی کرده اید توجه کنید."

"اگر تصور می کنید ، اما هیچ کس روی صفحه یا مقاله خود کلیک نمی کند ، به سادگی چند دقیقه وقت بگذارید تا ببینید که چگونه می توانید عنوان ، توضیحات متا یا URL خود را بهینه کنید تا افراد را به سمت مطالب خود سوق دهند."

"چند دقیقه وقت بگذارید تا به صفحات دیگری که در اطراف شما رتبه بندی می شوند نگاه کنید. این سؤالات را بپرسید: "

 

سئو سایت

 

"آیا محتوای من با هدف جستجوگر مطابقت دارد؟"
"آیا عنوان من می تواند کیفیت محتوا را بهتر منتقل کند؟"
"آیا سایر مطالب به سادگی بهتر از مال من هستند؟"
"چگونه می توانم سؤالات هر خواننده را بهتر پیش بینی و پاسخ دهم؟"
Adhip Ray از WinSavvy می گوید: "سعی کنید برچسب عنوانی جذاب ایجاد کنید ، خوانندگان را کنجکاو کنید و تعداد و پرانتز برای جذب مخاطب بیشتر داشته باشید. همچنین ، توضیحات متنی شما باید به این سؤال پاسخ دهد ، "چرا بینندگان باید روی صفحه شما کلیک کنند و نه دیگران؟"

یادداشت ویرایشگر: با استفاده از این داشبورد رایگان کنسول جستجوی Google Search ، سرعت کلیک برای مهمترین صفحات خود را به سرعت و به راحتی ردیابی کنید. این نه تنها به شما نشان می دهد که چند کلیک صفحات شما را می گیرند ، بلکه نشان می دهد که چگونه تعداد کلیک های شما با ماه های قبلی مقایسه می شود.

  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • تندیس نیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی