سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

  • ۰
  • ۰

 

 

 

اگر برای سئو سایت خود اینفوگرافیک ایجاد می کنید ، می توانید آنها را به سایت ارسال کنید و از لینک اصلی به عنوان منبع استفاده کنید. این کار برای مواجهه بالقوه ای که می تواند برای شما به ارمغان بیاورد کار بسیار کمی را می طلبد.

بعلاوه ، با توجه به اینکه ایجاد اینفوگرافیک با زمان زیاد می تواند باشد ، این مرحله اضافی یک روش عالی برای به حداکثر رساندن ارزش شما از هر کدام است.

در LinkedIn Pulse منتشر کنید

درست مانند Medium ، LinkedIn Pulse سکویی است که محتوای اصلی را تشویق می کند ، اما می تواند برای هدایت ترافیک به سایت شما نیز استفاده شود.

اگر هنوز روی سیستم عامل منتشر نکرده اید ، مهم است که توجه داشته باشید که مقالات پالس جدا از به روزرسانی های منظم وضعیت هستند.

درست در زیر جایی که معمولاً یک به روزرسانی کوتاه تایپ کرده اید ، روی "نوشتن مقاله" کلیک کنید.

مقاله بنویسید
سپس ، یک ویرایشگر متن کامل را با گزینه های قالب بندی ، قابلیت رسانه و سایر مواردی که از یک بستر انتشار انتظار دارید ، مشاهده خواهید کرد.

نمایه google به لینک پالس وصل شده است
بسیاری از کاربران با این ویژگی مانند یک وبلاگ رفتار می کنند و از آن برای انتشار محتوای کاملاً اصلی استفاده می کنند.

مطمئناً این بد استفاده از سیستم عامل نیست ، به ویژه هنگامی که فکر می کنید که نوشتن آنها مستقیماً در جلوی مخاطبین حرفه ای قرار می گیرد.

اما اگر به دنبال هدایت ترافیک به محتوا هستید که قبلاً در سایت خود منتشر کرده اید ، می توانید از پالس برای به اشتراک گذاشتن گزیده ای استفاده کنید ، سپس به نسخه کامل پیوند دهید.

چند بخش اول خود را بسته به طول ارسال ، آموزش سئو  کپی و جایگذاری کنید. حتماً اطلاعاتی را در خود جای دهید که جالب باشد تا خوانندگان بخواهند تا به پایان مقاله شما برسند.

سپس با فراخوانی برای اقدام به "پیوند به نسخه کامل" مانند "کلیک کنید تا ادامه بخوانید" یا بیشتر بخوانید! "

برای ادامه کلیک کنید
این استراتژی به شما امکان می دهد تا از مخاطب داخلی LinkedIn استفاده کرده و به آن دسترسی پیدا کنید ، در حالی که در نهایت رانندگی را به سمت سایت خود هدایت می کنید.

تا زمانی که چند پاراگراف اول شما جامد است ، این یک روش عالی برای کسب سریع خوانندگان پس از انتشار مطالب جدید است.

6. تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی
میزان نقش رسانه های اجتماعی در سئو مشخص نیست.

با این وجود ، روشن است که سیستم عامل های اجتماعی راهی آسان برای اطلاع سریع مردم به محتوای جدید شماست.

پیوندی را کپی و جایگذاری کنید ، چند کلمه متن و voila اضافه کنید - محتوای شما با جهان (یا حداقل پیروان شما) به اشتراک گذاشته می شود.

اشتراک گذاری صفحات شما در رسانه های اجتماعی همچنین خزنده هایی را برای آنها ارسال می کند ، که می تواند به سرعت بخشیدن به روند فهرست بندی کمک کند.

بسترهای رسانه های اجتماعی کاملاً باید در استراتژی نشر شما جایگاهی داشته باشند. و اگر هنوز این کار را نکرده اند ، شروع کار آسان است.

ایجاد حساب در سیستم عامل های اصلی

اگر تازه کار خود را با رسانه های اجتماعی آغاز کرده اید  بهبود سئو ، گزینه ها ممکن است کمی غریب به نظر برسند. اما حداقل ، شما باید در فیس بوک و توییتر حضور داشته باشید.

بسترهای نرم افزاری دیگری که استفاده می کنید به صنعت شما و مخاطبان هدف بستگی دارد.

اگر به عنوان مثال یک شرکت B2B هستید ، مطمئناً می خواهید در LinkedIn باشید. اگر یک خرده فروش پوشاک هستید که جمعیتی 18 تا 24 را هدف قرار می دهد ، از طرف دیگر ، احتمالاً با اینستاگرام نتایج بهتری خواهید دید.

هنگامی که مشخص کردید که در کجا می خواهید تلاش های رسانه های اجتماعی خود را متمرکز کنید ، وقت خود را برای ساختن حساب یا صفحه کسب و کار خود اختصاص دهید.

به عنوان مثال ، در فیس بوک ، می خواهید تمام اطلاعات مخاطب خود و همچنین جزئیات مربوط به خدمات ، ماموریت و داستان خود را درج کنید.

فیس بوک درباره
همچنین باید یک عکس پروفایل و عکس جلد داشته باشید که نمایانگر دقیقی از برند شما باشد.

ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی

پس از به پایان رساندن حساب های خود ، باید روال اشتراک گذاری اجتماعی ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که مرتباً محتوای جدید را به حساب های خود منتشر می کنید.

یکی از بهترین راه های انجام این کار استفاده از ابزاری مانند بافر است.

شما می توانید برای همه بار از حساب های رسانه های اجتماعی خود برنامه ای ایجاد کنید.

سپس می توانید مطالب را به صف خود اضافه کنید و آن را بطور خودکار در زمان های از پیش تعیین شده به اشتراک بگذارید.

برنامه ارسال بافر
به این ترتیب ، هیچگاه نگران نخواهید بود امنیت سایت  که به یاد داشته باشید برای ارسال به روزرسانی های خاص یا به اشتراک گذاشتن لینک های خاص در زمان های مختلف روز یا هفته.

به علاوه ، هر بار که صفحه جدیدی را منتشر می کنید ، می توانید بلافاصله آن را به صف خود اضافه کنید.

  • ۹۸/۰۷/۰۷
  • تندیس نیک

نظرات (۱)

سلام

 

اگه خواستید به وبم سربزنید 😊

 

تبادل لینک انجام میشه 😉

 

در صورت فالو کردن هم فالو میشید 😇

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی