سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

  • ۰
  • ۰

مطالعات موردی
اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات
فیلم های نمایشی محصول
راهنمای استفاده
تبدیل - پایین قیف

محتوای پایین قیف محرکهای تبدیل شده است و باید به آرامی فروش یا سرب را ترغیب کنید.

 

سئو سایت 

 

بررسی ها
توصیفات
امتحان رایگان
مشاوره رایگان
به یاد داشته باشید که مشتریان کل این طیف از انواع محتوا را جستجو می کنند. بنابراین ، اطمینان از کشف همه این مناطق از کشف کمکها از طریق موتورهای جستجو ، در نظر گرفتن و تبدیل استفاده می شود.

پیچ و مهره سئو
همانطور که می بینید ، قبل از اینکه حتی به عناصر آشنا تر بهینه سازی سایت و صفحات شما بپردازیم ، چیزهای زیادی باید در نظر گرفته شود. وقتی واقعاً پایه و اساس خود را در دست گرفتیم ، فقط باید در مورد کلمات کلیدی و بهینه سازی اولیه صفحه شروع کنیم. و امیدوارم اگر همه چیز را به درستی ساختار دهیم ، بهینه سازی واقعی صفحات بسیار ساده تر می شود.

هدف قرار دادن کلید واژه

ناخن زدن استراتژی کلمات کلیدی شما پس از داشتن یک ساختار محکم و بدون تکثیر داخلی بسیار ساده تر خواهد بود. اگر نمونه های قبلی خود را برای سلسله مراتب و ساختار سایت جستجو کنیم ، اضافه کردن کلمات کلیدی نسبتاً ساده است (و کاری است که اغلب در یک طرح گسترده قبل از طراحی انجام می دهیم).

- خدمات
- - سئو
- - - حسابرسی SEO

www.example.com/service/
www.example.com/service/seo/
www.example.com/service/seo/audits/

اگر از این صفحات به عنوان نمونه استفاده کنم ، ما یک پیشرفت طبیعی از کلمات کلیدی گسترده تا اصطلاحات جستجوی تصفیه شده تر داریم. حتی اگر یک تجارت محلی باشیم می توانیم اصلاح کننده های اساسی مانند مکان را در نظر بگیریم.

خانه

- آژانس بازاریابی دیجیتال

- شرکت بازاریابی دیجیتال

+ بیرمنگام

+ انگلستان

خدمات

- خدمات بازاریابی

- خدمات بازاریابی دیجیتال

+ بیرمنگام

+ انگلستان

سئو

- سئو

- بهینه سازی موتور جستجو

+ شرکت

+ آژانس

+ بیرمنگام

+ انگلستان

حسابرسی SEO

- حسابرسی SEO

- ممیزی سئو فنی

+ آژانس

+ شرکت

+ بیرمنگام

نکته اینجاست که یک سایت خوب ساختار یافته به شما راه خوبی برای تعیین استراتژی کلمات کلیدی شما می دهد. شما هنوز هم باید تحقیق و نگارش کپی نویسی را انجام دهید ، اما می توانید مطمئن باشید که یک استراتژی محکم برای هدف قرار دادن اصطلاحات گسترده و دقیق تر دارید.

برچسب های عنوان HTML

برچسب <title> برچسب اولیه پشت صحنه است که می تواند بر نتایج موتور جستجو شما تأثیر بگذارد. در حقیقت ، این تنها برچسب متا است که در واقع بر موقعیت مستقیم تأثیر می گذارد.

بهترین تمرین برای برچسب های عنوان به شرح زیر است:

کلمات کلیدی را در ابتدای برچسب قرار دهید.
طول را حدود 50 تا 60 کاراکتر نگه دارید.
از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی به روشی طبیعی استفاده کنید.
برای جدا کردن عناصر مانند دسته و مارک از تقسیم کننده استفاده کنید.
بر روی کلیک روی و کاربر نهایی تمرکز کنید.
رویکرد مداوم در سایت داشته باشید.
حتی در سال 2017 ، ما هنوز هم بسیاری از عناوین صفحه بیش از حد را می بینیم. ما می خواهیم کلمات کلیدی خود را در برچسب عنوان قرار دهیم ، اما نه به هزینه کلیک و خوانایی انسان. یک موتور جستجو ممکن است محتوای شما را رتبه بندی کند ، اما انسان روی آن کلیک می کند ، بنابراین این امر را در خاطر داشته باشید.

برچسب های توضیحات متا

توضیحات متا مستقیماً در رتبه بندی تأثیر نمی گذارد. همه ما این را می دانیم ، درست است؟ البته این نکته کاملاً از دست رفته است. توضیحات متا شما محتوای تبلیغات شما برای آن صفحه در مجموعه ای از نتایج موتور جستجو است. توضیحات متا شما چیزی است که شما را کلیک می کند. و به دست آوردن آن کلیکها می تواند به بهبود دید کمک کند و برای هدایت بیشتر کاربران به صفحات شما کاملاً حیاتی است.

توضیحات متا باید:

به درستی محتوای صفحه را توصیف کنید.
صفحه را تبلیغ کنید و نرخ کلیک را بهبود بخشید.
روند فکر کاربر را در نظر بگیرید و چرا روی این صفحه کلیک می کنند.
کلمات کلیدی را در جایی که مرتبط و طبیعی است انجام دهید.
موتور جستجو عبارات جستجو را در عنوان صفحه و توضیحات متا شما را یاری می کند که به کاربر کمک می کند صفحه را اسکن کند. از این به عنوان بهانه ای برای هرزنامه کردن توضیحات متا استفاده نکنید ، وگرنه Google ممکن است آن را نادیده بگیرد ، و به این کلیشه مهم منجر نخواهد شد!

 

آموزش سئو 

 

همچنین موقعیت هایی وجود دارد که می تواند منطقی نباشد که توضیحات متا را ایجاد نکرده و اجازه دهید موتور جستجو محتوا را از صفحه بیرون بکشد تا توضیحی را ایجاد کند که با دقت بیشتری به جستجوی کاربر می پردازد. توضیحات مختصر متا شما همیشه نمی تواند تمام گزینه های یک قطعه محتوای طولانی تر را پوشش دهد ، بنابراین این را بخاطر بسپارید.

برچسب های عنوان

برچسب های عنوان به ساختار صفحه کمک می کند و سلسله مراتب را در یک سند نشان می دهد: H1 ، H2 ، H3 و غیره. متن در برچسب های عنوان با رتبه بندی های بهبود یافته ارتباط دارد (البته کمی) ، اما آنچه که مهم است این است که تراز بین ساختار سایت ، در پشت صحنه بهینه سازی مانند عناوین صفحه و توضیحات متا و خود محتوا است. همه چیز را تنظیم کنید ، و همه چیز باعث ایجاد حس بیشتر برای کاربران می شود ، و ما به موتورهای جستجو کمک می کنیم تا مطالب خود را دسته بندی کنند و در حالی که آخرین بیت بهینه سازی ساده و روی صفحه را در اختیار ما قرار می دهند.

به یاد داشته باشید برچسب های هدر با سلسله مراتب بصری را تراز کنید. معنی مهمترین عنوان در صفحه (معمولاً <h1>) همچنین باید بزرگترین عنصر متن در صفحه باشد. شما در حال ساختن سند به صورت بصری در اینجا آسان هستید و اطمینان حاصل می کنید که طراحی و محتوا برای دستیابی به بهترین نتیجه در کنار هم کار می کنند.

  • ۹۸/۰۶/۱۲
  • تندیس نیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی