سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

 

اگر برای سئو سایت خود اینفوگرافیک ایجاد می کنید ، می توانید آنها را به سایت ارسال کنید و از لینک اصلی به عنوان منبع استفاده کنید. این کار برای مواجهه بالقوه ای که می تواند برای شما به ارمغان بیاورد کار بسیار کمی را می طلبد.

بعلاوه ، با توجه به اینکه ایجاد اینفوگرافیک با زمان زیاد می تواند باشد ، این مرحله اضافی یک روش عالی برای به حداکثر رساندن ارزش شما از هر کدام است.

در LinkedIn Pulse منتشر کنید

درست مانند Medium ، LinkedIn Pulse سکویی است که محتوای اصلی را تشویق می کند ، اما می تواند برای هدایت ترافیک به سایت شما نیز استفاده شود.

اگر هنوز روی سیستم عامل منتشر نکرده اید ، مهم است که توجه داشته باشید که مقالات پالس جدا از به روزرسانی های منظم وضعیت هستند.

درست در زیر جایی که معمولاً یک به روزرسانی کوتاه تایپ کرده اید ، روی "نوشتن مقاله" کلیک کنید.

مقاله بنویسید
سپس ، یک ویرایشگر متن کامل را با گزینه های قالب بندی ، قابلیت رسانه و سایر مواردی که از یک بستر انتشار انتظار دارید ، مشاهده خواهید کرد.

نمایه google به لینک پالس وصل شده است
بسیاری از کاربران با این ویژگی مانند یک وبلاگ رفتار می کنند و از آن برای انتشار محتوای کاملاً اصلی استفاده می کنند.

مطمئناً این بد استفاده از سیستم عامل نیست ، به ویژه هنگامی که فکر می کنید که نوشتن آنها مستقیماً در جلوی مخاطبین حرفه ای قرار می گیرد.

اما اگر به دنبال هدایت ترافیک به محتوا هستید که قبلاً در سایت خود منتشر کرده اید ، می توانید از پالس برای به اشتراک گذاشتن گزیده ای استفاده کنید ، سپس به نسخه کامل پیوند دهید.

چند بخش اول خود را بسته به طول ارسال ، آموزش سئو  کپی و جایگذاری کنید. حتماً اطلاعاتی را در خود جای دهید که جالب باشد تا خوانندگان بخواهند تا به پایان مقاله شما برسند.

سپس با فراخوانی برای اقدام به "پیوند به نسخه کامل" مانند "کلیک کنید تا ادامه بخوانید" یا بیشتر بخوانید! "

برای ادامه کلیک کنید
این استراتژی به شما امکان می دهد تا از مخاطب داخلی LinkedIn استفاده کرده و به آن دسترسی پیدا کنید ، در حالی که در نهایت رانندگی را به سمت سایت خود هدایت می کنید.

تا زمانی که چند پاراگراف اول شما جامد است ، این یک روش عالی برای کسب سریع خوانندگان پس از انتشار مطالب جدید است.

6. تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی
میزان نقش رسانه های اجتماعی در سئو مشخص نیست.

با این وجود ، روشن است که سیستم عامل های اجتماعی راهی آسان برای اطلاع سریع مردم به محتوای جدید شماست.

پیوندی را کپی و جایگذاری کنید ، چند کلمه متن و voila اضافه کنید - محتوای شما با جهان (یا حداقل پیروان شما) به اشتراک گذاشته می شود.

اشتراک گذاری صفحات شما در رسانه های اجتماعی همچنین خزنده هایی را برای آنها ارسال می کند ، که می تواند به سرعت بخشیدن به روند فهرست بندی کمک کند.

بسترهای رسانه های اجتماعی کاملاً باید در استراتژی نشر شما جایگاهی داشته باشند. و اگر هنوز این کار را نکرده اند ، شروع کار آسان است.

ایجاد حساب در سیستم عامل های اصلی

اگر تازه کار خود را با رسانه های اجتماعی آغاز کرده اید  بهبود سئو ، گزینه ها ممکن است کمی غریب به نظر برسند. اما حداقل ، شما باید در فیس بوک و توییتر حضور داشته باشید.

بسترهای نرم افزاری دیگری که استفاده می کنید به صنعت شما و مخاطبان هدف بستگی دارد.

اگر به عنوان مثال یک شرکت B2B هستید ، مطمئناً می خواهید در LinkedIn باشید. اگر یک خرده فروش پوشاک هستید که جمعیتی 18 تا 24 را هدف قرار می دهد ، از طرف دیگر ، احتمالاً با اینستاگرام نتایج بهتری خواهید دید.

هنگامی که مشخص کردید که در کجا می خواهید تلاش های رسانه های اجتماعی خود را متمرکز کنید ، وقت خود را برای ساختن حساب یا صفحه کسب و کار خود اختصاص دهید.

به عنوان مثال ، در فیس بوک ، می خواهید تمام اطلاعات مخاطب خود و همچنین جزئیات مربوط به خدمات ، ماموریت و داستان خود را درج کنید.

فیس بوک درباره
همچنین باید یک عکس پروفایل و عکس جلد داشته باشید که نمایانگر دقیقی از برند شما باشد.

ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی

پس از به پایان رساندن حساب های خود ، باید روال اشتراک گذاری اجتماعی ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که مرتباً محتوای جدید را به حساب های خود منتشر می کنید.

یکی از بهترین راه های انجام این کار استفاده از ابزاری مانند بافر است.

شما می توانید برای همه بار از حساب های رسانه های اجتماعی خود برنامه ای ایجاد کنید.

سپس می توانید مطالب را به صف خود اضافه کنید و آن را بطور خودکار در زمان های از پیش تعیین شده به اشتراک بگذارید.

برنامه ارسال بافر
به این ترتیب ، هیچگاه نگران نخواهید بود امنیت سایت  که به یاد داشته باشید برای ارسال به روزرسانی های خاص یا به اشتراک گذاشتن لینک های خاص در زمان های مختلف روز یا هفته.

به علاوه ، هر بار که صفحه جدیدی را منتشر می کنید ، می توانید بلافاصله آن را به صف خود اضافه کنید.

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

 

4. Google Analytics - زمانبندی سئو سایت صفحه سرعت سایت

Google Analytics - زمانبندی صفحه سرعت

هنگام تجزیه و تحلیل سایت خود ، ممکن است Google Analytics بهترین مسیر برای اندازه گیری زمان بارگذاری صفحات شما باشد. GA در حقیقت لیست هایی را که کمترین سرعت را در طول بار بارگذاری می کنند ، در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد پیشرفت خود را در هنگام بهبود سرعت صفحه خود پیگیری کنید.

پیشنهاداتی برای بهبود
وسایل اندازه گیری سرعت صفحه اساساً ممکن است فقط به شما بگویند "وای ، بار شما بسیار افتضاح است." اما شما از اینجا به کجا می روید؟

باز هم ، خوشبختانه ، برخی از ابزارهای بیشتر در آنجا وجود دارد که به شما در شروع کل مراحل کمک می کند. برنامه بازی شما چیست؟ در بیشتر مواقع ، بخصوص اگر هرگز به دنبال بهبود سرعت صفحه خود نبوده اید ، اصلاحات بسیار ساده ای وجود دارد که می تواند باعث افزایش سایت شما شود.

با این حال ، برخی از این ابزارها می توانند از لحاظ فنی کاملاً فنی باشند. اگر جاوا اسکریپت را بلد نیستید یا چگونه می توانید تنظیمات سرور خود را ویرایش نکنید ، بهتر است تا زمانی که احساس راحتی در ایجاد آن تغییرات نکردید ، از پیام رسانی در آن مناطق جلوگیری کنید ، یا کسی را پیدا کنید که بتواند.

خوشبختانه ، ابزار 5-7 به احتمال زیاد به برخی از اصلاحات بسیار ساده اشاره می کند که ممکن است به سرعت بار شما را بهبود بخشد.

5. ابزارهای سرعت صفحه Google - PageSpeed ​​Insights

هنگامی که نوبت به اندازه گیری سرعت صفحه وب سایت شما می رسد ، Google برنامه حمله کاملی را از طریق ابزار PageSpeed ​​Insights ارائه می دهد.

PageSpeed ​​Insights

این ابزار براساس چندین عامل سرعت مختلف صفحه که از زمان بارگذاری کند ایجاد می شود ، از 100 عدد نمره کسب می کند. نسخه های تلفن همراه و دسک تاپ بسته به میزان عملکرد سایت شما در دستگاه های مختلف ، نمرات جداگانه ای را نشان می دهد. این همه چیزهایی است که شما نیاز دارید به شما بگویید که چگونه سرعت وب سایت را بهبود بخشید.

در داخل نتایج ، چند قطعه اطلاعات با ارزش متفاوت را پیدا خواهید کرد که ممکن است در مرحله بعدی بهبود سرعت صفحه در نظر بگیرید. هر جا که پیکان "نشان دادن نحوه اصلاح" را ببینید ، جایی است که شما می توانید برای بهبود موجودی ، مکانهایی را تهیه کنید.

Google همچنین چندین منطقه مختلف را برای شما فراهم می کند تا به روشی کارآمد و قابل اندازه گیری به PageSpeed ​​Insights دسترسی پیدا کنید.

6. PageSpeed ​​Insights برنامه افزودنی Chrome

دسترسی آسان به همان قیمت سئو سایت داده ها در مرورگر خود آسان تر است و نه اینکه به ابزار Google همیشه برای بررسی صفحات خود مراجعه کنید. خوشبختانه ، خوب Google "راهی را برای اجرای چنین برنامه افزودنی با نصب آسان Chrome ایجاد کرد.

هنگامی که در هر صفحه هستید ، یک کلیک راست راست با دنبال کردن "Inspect Element" به شما نگاهی زیر هود می دهد. با نصب برنامه افزودنی ، می توانید اطلاعات اضافی را درباره زمان بارگذاری آن صفحه مشاهده کنید.

PageSpeed ​​Insights برنامه افزودنی Chrome

پس از کلیک بر روی "تجزیه و تحلیل" ، اکنون می توانید تمام آن پیشنهادات عالی را در مورد چگونگی افزایش سرعت وب سایت از قبل ، درست در مرورگر خود و در همان صفحه مشاهده کنید.

7. Google Analytics - پیشنهادات سرعت سایت

با این وجود ، Google Analytics می تواند کمک بیشتری بهینه سازی تصاویر برای افزایش سرعت صفحه شما ارائه دهد. در واقع ، تمام آنچه که انجام می شود نشان دادن نمره و پیشنهادات PageSpeed ​​Insights در داشبورد GA شما. از نظر فنی یک ابزار سرعت مختلف صفحه وب نیست ، اما دیدن آن به روشی متفاوت مفید است.

Google Analytics - پیشنهادات سرعت سایت

یک روش عالی برای استفاده از این ابزار مرتب سازی بر اساس زمان بار یا بازدید از صفحه است. سپس می توانید ببینید کدام یک از صفحات شما به بیشترین کمک نیاز دارد یا صفحات پر بازدید را مشاهده می کنید که ممکن است نیاز به بهبود داشته باشند. تجزیه و تحلیل صفحات بسیار بازدید شده شما می تواند به سرعت نشان دهد که چگونه می توانید با افزایش سرعت بارگذاری آنها ، نرخ تبدیل را افزایش دهید.

خوب ، بنابراین شما سرعت صفحه خود را با یک ابزار سرعت وب سایت اندازه گیری کرده اید. حتی مناطقی پیدا کرده اید که نیاز به بهبود دارند. وقت آن است که در واقع ترکش کنید و دستان خود را کثیف کنید. مجموعه بعدی ابزارها به شما کمک می کنند بسته به کاری که روی آن کار می کنید همین کار را انجام دهید. ما به مناطق مشترک (آسان تر) که ممکن است به پیشرفت  توضیحات متا نیاز داشته باشند و ابزارهایی که برای تحقق آن نیاز دارید ، خواهیم پرداخت.

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

 

 

 

 

توضیحات متا تأثیر  بک لینک رایگان مستقیمی در رتبه بندی نمی گذارد ، اما این عناصر روی عناصر دیگر (مانند نرخ کلیک) تأثیر می گذارند ، که توسط گوگل بسیار شناخته شده است.

با استفاده از زبان ترغیب کننده ، از جمله کلمات کلیدی و فریاد زدن در مورد USP های خود ، می توانید جستجوگرهای بیشتری را به کلیک کنید.

در نتیجه ، گوگل سایت شما را بالاتر می کند ، زیرا افراد نتیجه شما را به عنوان مناسب ترین برای درخواست خود مشاهده می کنند.

با این حال ، باید قبل از پر کردن عناوین و توضیحات متا ، محتاط باشید. Google از محتوای تکراری متنفر است زیرا مطمئن نیستند کدام صفحه برای پرس و جو مرتبط است.

هنگامی که Google اشتباه گرفته می شود ، صفحات بسیار رتبه بندی نمی شوند و آب SEO نیز تقسیم می شود.

(به جای یک صفحه با قدرت رتبه بندی 100٪ ، در صورت داشتن محتوای تکراری ، دو صفحه با 50٪ در اختیار خواهید داشت.)

همچنین وقتی سایت شما با برچسب های متا تکرار شده است ، از تجربه کاربر کاسته می شود.

اگر یک جستجوگر دو URL مختلف با همان عنوان و توضیحات متا را مشاهده کند ، کدام یک را باید انتخاب کند؟ (این سردرگمی اغلب منجر به رها شدن می شود ، و در عوض آنها روی لیست رقبا کلیک می کنند.)

اما با تعداد بسیاری از افزونه های SEO که محتوای پیش فرض سئو سایت  متا تگ را ارائه می دهند ، انتشار چندین وب سایت بدون درک این برچسب ها به راحتی قابل انجام است.

!

نحوه یافتن و تغییر برچسب های تکراری
ساده ترین روش برای مشاهده تک تک برچسب ها ، انجام جستجو برای هر URL در وب سایت خود در Google است.

این کار توسط سایت Googling انجام می شود: URL: "

 

چک کردن
 
سپس ، یک صفحه گسترده ساده برای خود ایجاد کنید که جزئیات آن را شرح دهد:

آدرس اینترنتی
عنوان متا
توضیحات متا
… از هر صفحه در وب سایت خود

آیا می توانید برچسب های تکراری را مشاهده کنید؟ در این صورت ، به تنظیمات Yoast خود (اگر از WordPress استفاده می کنید) برگردید ، یا از توسعه دهنده وب خود بخواهید که آنها را تغییر دهد.

اگرچه این می تواند یک پروسه طولانی باشد ، اما ارزش سرمایه گذاری را دارد. به خصوص هنگامی که چند ترفند ساده می تواند سایت شما را در SERP قرار دهد.

4. برای نسخه برداری محتوای وب سایت بیش از حد بررسی کنید
پس از آن نکته طولانی در لیست چک SEO ما ، قیمت سئو سایت من مطمئن هستم که شما نمی خواهید دوباره درباره مطالب تکراری دوباره به من گوش کنید.

اما چند دقیقه با من همراه باشید - اگر می خواهید شاهد پیشرفت هایی در سئوی وب سایت خود باشید ، باید بررسی دیگری در رابطه با محتوا را انجام دهید.

(نگران نباشید ؛ این مرحله بسیار ساده تر از مرحله فوق است.)

همراه با برچسب های متا ، باید بررسی کنید که محتوای واقعی سایت شما هم در سایت شما و هم در سایت های خارجی تکراری نیست.

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است با محتوای مکرر در سایت ، با رایج ترین آنها به پایان برسید:

یک رقیب SEO منفی را در سایت شما انجام داده است و متن خود را به صورت کلمه ای در وب سایت دیگری کپی کرده است.
شما به طور تصادفی یک صفحه کامل را کپی کرده اید (یک اشتباه آسان در بسیاری از CMS ها!).
در هر مسیری که به مسیر محتوای تکراری بروید ، یک چیز مشترک وجود دارد: شما باید قبل از مجازات آن را تغییر دهید.

نحوه شناسایی و رفع محتوای تکراری
به یاد داشته باشید که چطور گفتم این نوع بررسی SEO بسیار ساده تر از مرحله شماره 3 است؟

برای یافتن محتوای تکراری در وب سایت خود ، به سادگی URL خود را در Copyscape بپیچید:

  • تندیس نیک
  • ۰
  • ۰

 

برای اولین سال وبلاگ سئو سایت  خود به هیچ وجه به کلمات کلیدی فکر نکنید. فقط کافی است روی انتشار مطالب مربوط به فک و به دست آوردن تعداد لینک های بیشتر تمرکز کنید. سپس ، هنگامی که وبلاگ شما اختیاراتی داشته باشد ، به عقب برگردید و کلمات کلیدی را در محبوب ترین پست های خود ببخشید بدون اینکه حتی کوچکترین بیت غیر طبیعی به نظر برسد.

بله ، شما ممکن است برخی از فرصت ها را از دست دهید ، اما شانس شما برای ساختن یک سایت معتبر بسیار ، بسیار بیشتر است. به من اعتماد کن.

گناه شماره 5: متن لنگر غیر طبیعی

این نمونه دیگری از افرادی است که خیلی کم از الگوریتم Google خیلی دور می کشند.

اگر با اصطلاح "متن لنگر" آشنا نباشید ، به متن داخل یک لینک اشاره دارد. بنابراین ، متن لنگر در این جمله "متن لنگر است".

وقتی Google تصمیم می گیرد که صفحات شما را برای چه شرایطی قرار دهد ، متن لنگرگاه یکی از مکان هایی است که به دنبال سرنخ ها می باشد. اگر تعداد زیادی از افراد با عنوان "جوک های گوز خنده دار" به عنوان متن لنگر ، به یکی از پست های شما پیوند می دهند ، به عنوان مثال ، یک فرصت خوب وجود دارد که پست مربوط به جوک های خنده دار گوز باشد.

بنابراین ، با تعجب ، شگفتی ، مردم سعی می کنند سیستم را بازی کنند. آنها پیوندهایی را با استفاده از برخی از تکنیک های غیرقابل انکار در بالا ایجاد می کنند ، و از اصطلاحاتی که می خواهند برای رتبه بندی به عنوان متن لنگر استفاده کنند ، استفاده می کنند ، امیدوارند که این امر شانس آنها برای کسب رتبه را افزایش دهد.

اما چقدر طبیعی به نظر می رسد؟

همه افراد قصد ندارند هنگام پیوند دادن به شما ، از متن دقیقاً همان لنگر استفاده کنند. برخی از پیوندهایی که به دست می آورید ممکن است متن لنگر کوتاه تری مانند "جوک" داشته باشند ، عبارات مرتبط مانند "باعث خنده من شد" یا حتی فقط یک URL ساده و اصلاً متن لنگر وجود ندارد.

با استفاده از همان متن لنگر در همه پیوندهای خود ، در اصل به Google می گویید که سعی دارید سیستم را بازی کنید. و شانس وجود دارد ، شما در برخی از نقاط مجازات خواهید شد.

گناه شماره 6: پیوندهای آموزش سئو  شکسته
"پیوندهای خراب را بررسی کنید و HTML را تصحیح کنید." - Google
و آخرین ، مهم نیست ، مهمترین آنها همه: پیوندهای شکسته.
با گذشت زمان ، تقریباً همه وبلاگ نویسان برخی پیوندهایی را که دیگر کار نمی کنند جمع می کنند. سایر سایت ها تمام مدت در حال مرگ ، جابجایی و بازسازی هستند و باعث می شوند صفحه ای که در ابتدا با آن پیوند دارید ناپدید شود.

سوال اینجاست که اگر پیوندهای شکسته شده بسیار طبیعی هستند ، چرا Google شما را برای آنها مجازات می کند؟

خوب ، از منظر آنها فکر کنید:

کدام صفحه احتمالاً به روزتر است: یکی با پنج پیوند شکسته یا دیگری با صفر؟ همچنین ، کدام صفحه تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد؟

جریان فعلی ، البته. بنابراین ، همه عوامل دیگر برابر هستند ، ممکن است صفحه بدون پیوندهای شکسته از صفحه با پیوندهای شکسته خارج شود.

اما همه را عوام نکنید ، زیرا همه عوامل دیگر تقریباً هرگز برابر نیستند. مانند بسیاری از متغیرهای دیگر الگوریتم که در اینجا در مورد آنها صحبت می کنیم ، لینک های خراب شده تعداد کمی هستند.

با این حال ، این یک گناه است که به راحتی می توان آن را تحمل کرد.

اگر تعداد پست های وبلاگ در وب سایت شما نسبتاً کم است ، یک بررسی ساده از نقشه سایت وب سایت شما می تواند در پیوندهای مرده ای که نمی دانید چسبیده به آن هستید ، کانون توجه را بدرخشد.

همچنین ، یک یا دو بار در سال ، وارد Google Webmaster Tools شوید و تمام پیوندهای خراب شده به شما را تصحیح کنید. ممکن است در رتبه بندی برخی از صفحات خود متوجه یک دست انداز کوچک شوید.

اینجا را کلیک کنید تا یک PDF PDF مفید داشته باشید که به شما کمک می کند از لیست نامطلوب Google خودداری کنید.
احساس نگرانی هنوز؟
پس از خواندن همه اینها ، ممکن است احساس کنید که در حال گذر از یک ماین مین هستید ، به این امید که قدم بر روی ناوگان نامرئی قدم نگذارید و خود را منفجر کنید. شما احتمالاً هرگز نمی دانید که SEO می تواند خیلی خطرناک باشد.

خبر خوب ، اما؟

لازم نیست در اکثر موارد ، افرادی که با گوگل مشکل دارند ، یا حرفهایهای SEO هستند که عمداً روی شانس خود فشار می آورند یا به افراد بی گناهی مشکوک هستند که از شخص اشتباهی مشاوره می گیرند.

اگر چیزی درمورد SEO نمی دانید و کاری به جز انتشار مطالب عالی و ایجاد روابط با خوانندگان خود انجام نمی دهید ، مطمئناً ایمن هستید. در واقع ، به نظر من این طرز فکر خوب برای همه وبلاگ نویسان است. حداقل در ابتدا

به جای تلاش برای فهمیدن چگونگی دستکاری در الگوریتم گوگل برای رتبه بندی بهتر ، فقط محتوایی را ایجاد کنید که شایسته حضور در صفحه اول باشد ، جهنم را از آن بیرون آورده و صبر کنید تا Google نتیجه مشاور سئو بگیرد. از این گذشته ، هدف آنها انتقال بهترین مواد به بالای شمع است.

از این نظر ، استراتژی واقعی ، فوق العاده ، پشت صحنه برای رتبه بندی وبلاگ شما در صفحه اول Google ، هیچ ارتباطی با اهرام پیوند یا تراکم کلمات کلیدی یا هر یک از بقیه مزخرفات پیچیده ندارد. این فقط سه مرحله ساده است:

محتوای فک پایین را ایجاد کنید
تأثیرگذار را در مورد آن صحبت کنید
صبر کنید تا Google نتیجه بگیرد
بزرگتر شده؟

شاید ، اما دقیقاً همان کاری است که Google می خواهد شما انجام دهید.

 

  • تندیس نیک