سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

  • ۰
  • ۰

 

4. Google Analytics - زمانبندی سئو سایت صفحه سرعت سایت

Google Analytics - زمانبندی صفحه سرعت

هنگام تجزیه و تحلیل سایت خود ، ممکن است Google Analytics بهترین مسیر برای اندازه گیری زمان بارگذاری صفحات شما باشد. GA در حقیقت لیست هایی را که کمترین سرعت را در طول بار بارگذاری می کنند ، در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد پیشرفت خود را در هنگام بهبود سرعت صفحه خود پیگیری کنید.

پیشنهاداتی برای بهبود
وسایل اندازه گیری سرعت صفحه اساساً ممکن است فقط به شما بگویند "وای ، بار شما بسیار افتضاح است." اما شما از اینجا به کجا می روید؟

باز هم ، خوشبختانه ، برخی از ابزارهای بیشتر در آنجا وجود دارد که به شما در شروع کل مراحل کمک می کند. برنامه بازی شما چیست؟ در بیشتر مواقع ، بخصوص اگر هرگز به دنبال بهبود سرعت صفحه خود نبوده اید ، اصلاحات بسیار ساده ای وجود دارد که می تواند باعث افزایش سایت شما شود.

با این حال ، برخی از این ابزارها می توانند از لحاظ فنی کاملاً فنی باشند. اگر جاوا اسکریپت را بلد نیستید یا چگونه می توانید تنظیمات سرور خود را ویرایش نکنید ، بهتر است تا زمانی که احساس راحتی در ایجاد آن تغییرات نکردید ، از پیام رسانی در آن مناطق جلوگیری کنید ، یا کسی را پیدا کنید که بتواند.

خوشبختانه ، ابزار 5-7 به احتمال زیاد به برخی از اصلاحات بسیار ساده اشاره می کند که ممکن است به سرعت بار شما را بهبود بخشد.

5. ابزارهای سرعت صفحه Google - PageSpeed ​​Insights

هنگامی که نوبت به اندازه گیری سرعت صفحه وب سایت شما می رسد ، Google برنامه حمله کاملی را از طریق ابزار PageSpeed ​​Insights ارائه می دهد.

PageSpeed ​​Insights

این ابزار براساس چندین عامل سرعت مختلف صفحه که از زمان بارگذاری کند ایجاد می شود ، از 100 عدد نمره کسب می کند. نسخه های تلفن همراه و دسک تاپ بسته به میزان عملکرد سایت شما در دستگاه های مختلف ، نمرات جداگانه ای را نشان می دهد. این همه چیزهایی است که شما نیاز دارید به شما بگویید که چگونه سرعت وب سایت را بهبود بخشید.

در داخل نتایج ، چند قطعه اطلاعات با ارزش متفاوت را پیدا خواهید کرد که ممکن است در مرحله بعدی بهبود سرعت صفحه در نظر بگیرید. هر جا که پیکان "نشان دادن نحوه اصلاح" را ببینید ، جایی است که شما می توانید برای بهبود موجودی ، مکانهایی را تهیه کنید.

Google همچنین چندین منطقه مختلف را برای شما فراهم می کند تا به روشی کارآمد و قابل اندازه گیری به PageSpeed ​​Insights دسترسی پیدا کنید.

6. PageSpeed ​​Insights برنامه افزودنی Chrome

دسترسی آسان به همان قیمت سئو سایت داده ها در مرورگر خود آسان تر است و نه اینکه به ابزار Google همیشه برای بررسی صفحات خود مراجعه کنید. خوشبختانه ، خوب Google "راهی را برای اجرای چنین برنامه افزودنی با نصب آسان Chrome ایجاد کرد.

هنگامی که در هر صفحه هستید ، یک کلیک راست راست با دنبال کردن "Inspect Element" به شما نگاهی زیر هود می دهد. با نصب برنامه افزودنی ، می توانید اطلاعات اضافی را درباره زمان بارگذاری آن صفحه مشاهده کنید.

PageSpeed ​​Insights برنامه افزودنی Chrome

پس از کلیک بر روی "تجزیه و تحلیل" ، اکنون می توانید تمام آن پیشنهادات عالی را در مورد چگونگی افزایش سرعت وب سایت از قبل ، درست در مرورگر خود و در همان صفحه مشاهده کنید.

7. Google Analytics - پیشنهادات سرعت سایت

با این وجود ، Google Analytics می تواند کمک بیشتری بهینه سازی تصاویر برای افزایش سرعت صفحه شما ارائه دهد. در واقع ، تمام آنچه که انجام می شود نشان دادن نمره و پیشنهادات PageSpeed ​​Insights در داشبورد GA شما. از نظر فنی یک ابزار سرعت مختلف صفحه وب نیست ، اما دیدن آن به روشی متفاوت مفید است.

Google Analytics - پیشنهادات سرعت سایت

یک روش عالی برای استفاده از این ابزار مرتب سازی بر اساس زمان بار یا بازدید از صفحه است. سپس می توانید ببینید کدام یک از صفحات شما به بیشترین کمک نیاز دارد یا صفحات پر بازدید را مشاهده می کنید که ممکن است نیاز به بهبود داشته باشند. تجزیه و تحلیل صفحات بسیار بازدید شده شما می تواند به سرعت نشان دهد که چگونه می توانید با افزایش سرعت بارگذاری آنها ، نرخ تبدیل را افزایش دهید.

خوب ، بنابراین شما سرعت صفحه خود را با یک ابزار سرعت وب سایت اندازه گیری کرده اید. حتی مناطقی پیدا کرده اید که نیاز به بهبود دارند. وقت آن است که در واقع ترکش کنید و دستان خود را کثیف کنید. مجموعه بعدی ابزارها به شما کمک می کنند بسته به کاری که روی آن کار می کنید همین کار را انجام دهید. ما به مناطق مشترک (آسان تر) که ممکن است به پیشرفت  توضیحات متا نیاز داشته باشند و ابزارهایی که برای تحقق آن نیاز دارید ، خواهیم پرداخت.

  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • تندیس نیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی