سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

  • ۰
  • ۰

بک لینک رایگان

نظرات وب سایت را با ارزش بالا بنویسید
در حالی که این بک لینک ها همیشه به همراه آب SEO نمی گذرند ، به شما کمک می کنند تا روابط برقرار کنید و ترافیکی با کیفیت بالاتر به وب سایت خود ارسال کنید. این روش همچنین به ساخت شبکه شما کمک می کند و درهای بعدی برای پست های مهمان باز می شود.

برای بهترین نتیجه ، توصیه می کنم از این استراتژی بک لینک به همراه سایر نکات موجود در این پست استفاده کنید.

آیا هنوز هم نوشتن نظرات وبلاگ ارزش دارد؟ اگر با هدف ایجاد رابطه با صاحب وب سایت به آن نزدیک شوید ، جواب مثبت است.

حتماً نظرهای ارزشمند خود را رها کنید - بدون نوشتن نظرهای بی معنی 2 تا 3 کلمه مانند "ارسال عالی".
برای انتخاب یک یا دو مفهوم از مطالبی که پیدا کرده اید جالب است و توضیح دهید که چرا. یک رویکرد دیگر: برای روشن کردن یک نکته در محتوا ، از یک سؤال بپرسید.

دقیقاً وقتی می نویسید که بک لینک شما به تصویر می آید؟ دو فرصت وجود دارد.

ابتدا ، بسیاری از سیستم عامل های نظرات وبلاگ دارای یک زمینه وب سایت هستند که می توانید هنگام نوشتن نظر از آنها استفاده کنید. این یک مکان است که می توانید بک لینک مجانی کسب کنید.

مثالی از وب سایت تیم فرس (نویسنده کتاب "4 ساعت کار" و کتابهای دیگر) آورده شده است:
در برخی موارد ، شما همچنین می توانید یک URL مربوطه را در متن نظر خود ذکر کنید. قرار دادن آدرس های اینترنتی در متن نظر شما همیشه از طرف صاحبان وب سایت مجاز نیست. همانطور که در مثال بالا مشاهده می کنید ، قوانین نظریه تیم فرس منع این عمل است.

چگونه وب سایت هایی را پیدا می کنید که می توانند در مورد آنها نظر بنویسند؟ برای ساخت یک لیست از روش جستجوی Google که در استراتژی فوق بیان شده استفاده کنید. یک نکته مهم این است که تلاش های خود را بر روی وب سایت هایی متمرکز کنید که اجازه اظهار نظر می دهند.

نیل پاتل وقتی این مقاله را نوشت ، 249 نظر وبلاگ را نوشت و 25000 دلار درآمد مطالعه مورد از سال 2014 است ، و اصول هنوز هم معتبر است.

از پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید
این یک پیروزی آسان است! نمایه های رسانه های اجتماعی شرکت خود را مرور کنید و مطمئن شوید URL شما در آنجا قرار دارد. سه راه برای گرفتن بک لینک های رایگان از رسانه های اجتماعی وجود دارد.

نمایه رسانه اجتماعی شما: اکثر شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهند URL خود را در صفحه اصلی نمایه خود وارد کنید. برای استفاده بهینه از این املاک و مستغلات آنلاین ، یک URL صفحه فرود را برای گرفتن پیشخوان وارد کنید.
پست ها و به روزرسانی های رسانه های اجتماعی: بسیاری از ارسال های شما در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی می توانند از لینک های رایگان به وب سایت شما باشند
پست ها و به روزرسانی های رسانه های اجتماعی از افراد دیگر: اگرچه خارج از کنترل شما نیست ، می توانید از مردم بخواهید که لینک های خود را با محتوای خود به اشتراک بگذارند.
مطمئن نیستید که از شبکه های اجتماعی استفاده کنید؟ حداقل توصیه می کنم از Facebook ، LinkedIn و Twitter استفاده کنید. اگر به ویدیو مهارت دارید ، با YouTube نیز عضو شوید.

نکته: خارج از شبکه های مهم رسانه های اجتماعی ، بسیاری از وب سایت های طاقچه نیز وجود دارند که باید در مورد آنها فکر کنند. اگر به عنوان مثال کتاب تبلیغ می کنید ، Goodreads انتخاب خوبی است. برای کشف برخی از سرویس های رسانه ای اجتماعی که کمتر می توانند در آنها بتوانید بک لینک رایگان دریافت کنید ، "بازاریابان شبکه های اجتماعی 60+ Niche را باید بدانید" بخوانید.

8- از رقبای خود الهام بگیرید
تحقیق در مورد رقبا برای ایده های بک لینک مجانی ، یک استراتژی آزمایش شده و واقعی است. برای شروع ، دامنه رقیب خود را وارد Monitor Backlinks کنید.

۸۵۵/۵۰۰۰

حال ، چگونه می دانید که کدام یک از این بک لینک ها را می توانید به صورت رایگان دریافت کنید؟ پاسخ به شبکه شما و وب سایتی که تبلیغ می کنید بستگی دارد.

از Domain Authority به عنوان یک قانون ساده استفاده کنید. اگر خطهای پشتی DA 50 و بک لینکهای بالاتر را مشاهده می کنید ، از تعقیب آنها جلوگیری کنید مگر اینکه قبلاً حداقل یک منبع عالی (یعنی DA 50 یا بالاتر) از قبل داشته باشید. در غیر این صورت ، تلاش های خود را بر روی فرصت های پایین لینک پشت DA متمرکز کنید.

آیا به دنبال یک برنده بک لینک آسان هستید؟ تحقیقات خود را در صفحه هایی که رقیب شما به عنوان یکی از بسیاری از منابع ذکر شده است ، متمرکز کنید.

به عنوان مثال ، به دنبال صفحات منبع ، صفحات ابزارهای پیشنهادی و موارد مشابه باشید. اگر صاحب وب سایت صفحه ای ایجاد کرده است که پنج ، 10 یا بیشتر وب سایت را در یک گروه پروفایل قرار دهد ، ممکن است برای اضافه کردن شما به وب سایت خود آماده باشد.

در اینجا مثالی از یک صفحه منابع از کارگزار فروش قیر فروش آورده شده است که فهرست ابزارها و منابع مختلف بازاریابی است.

اشاره های برند را به بک لینک تبدیل کنید
این روش برای وب سایتهای مستقر که به دنبال کسب بک لینک رایگان هستند ، مناسب است. هنگامی که وب سایت شما به مدت 6-12 ماه بصورت آنلاین و تبلیغ شد ، احتمالاً می توانید از مارک تجاری استفاده کنید.

برای به دست آوردن این بک لینک های با مارک بسیار با ارزش از مراحل زیر استفاده کنید:

1. طوفان مغزی لیستی از نام تجاری مربوطه را ذکر می کند که ممکن است افراد هنگام صحبت درباره وب سایت شما از آنها استفاده کنند

این ممکن است شامل نام تجاری واقعی شما و نام بنیانگذاران یا مدیران شما باشد.

2. Google Alerts را برای کلمات کلیدی شما در بالا مشخص کنید

شما می توانید هشدارها را در فرکانس های مختلف دریافت کنید. در ابتدا ، من توصیه می کنم از هشدارهای روزانه استفاده کنید ، و اگر از پاسخ دادن خسته شده اید ، آن را به صورت هفتگی تغییر دهید.

3. ذکرهای نام تجاری موجود در Google Alerts را مرور کنید

هربار که کلمات کلیدی برندتان را ذکر کردید ، از خود بپرسید "آیا این یک بک لینک رایگان امیدوارکننده است؟" اگر کسی در مورد وب سایت و محصولات شما مثبت صحبت می کند ، عالی است - شما پتانسیل دریافت بک لینک را دارید. اگر ذکر نام تجاری منفی باشد ، همچنان می توانید بک لینک را بدست آورید ، اما شانس موفقیت کمتری خواهید داشت.

4- فرایند دسترسی را شروع کنید

در پیام های ارتباطی خود به صاحب وب سایت ، توضیح دهید که به وب سایت آنها برخوردید و متوجه شدید که آنها به نام تجاری شما اشاره کرده اند. از آنها بخاطر ذکر متشکرم و به سادگی از آنها بخواهید که پیوندی را برای سایت خود ایجاد کنند.

 

http://tandisnik.parseblog.ir

سئو سایت

 

  • ۹۸/۰۶/۰۶
  • تندیس نیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی