سئو سایت

اطلاعات سئو

سئو سایت

اطلاعات سئو

  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت ها بهترین شرکت طراحی سایت :

راهنمای 8 مرحله ما
هدف و استراتژی سایت خود را تعریف کنید
آخرین روندهای طراحی وب را تحقیق کنید
بستر های نرم افزاری خود را انتخاب کنید
یک الگوی را انتخاب کنید و شروع به شخصی سازی کنید
در مورد برندسازی خود تصمیم بگیرید
وارد شوید و محتوای خود را بهینه کنید
وب سایت خود را منتشر کنید
تجزیه و تحلیل و بهبود

 

وب سایت شما مهمترین مؤلفه برنامه بازاریابی شرکت شما است. این مرکز اصلی برای پیام رسانی و تلاش های بازاریابی محتوا است. سایر مواد بازاریابی باید از وب سایت شما پشتیبانی و هدایت کنند. از آنجایی که طراحی و توسعه وب سایت طی سالها پیشرفت کرده است ، اکنون ابزارهای بازاریابی دیجیتال بیشتری نسبت به گذشته دارید.

رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و تلفن همراه به مشاغل و افراد غیرانتفاعی اجازه می دهند تا با رانندگی آنها به یک وب سایت با طراحی خوب و با تجربه مثبت کاربر یا UX ، کاربران را به راحتی هدف قرار داده و تبدیل کنند.

ما با شما همکاری می کنیم تا یک تجربه کاربری را ارائه دهیم که ارزش آن را به مخاطبان شما ارائه می دهد. مقدار به معنای تکرار بازدیدها و مراجعه به رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر است. با استفاده از سالها تجربه و تحقیق ما ، راه حل های طراحی و توسعه وب وود استریت سفارشی شده است تا به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال خود کمک کند.

 

طراحان داخلی و گرافیکی داخلی ، برنده جوایز ما این واقعیت را می شناسند که قابلیت استفاده ، کارایی و تجسم سه عامل مهم یک رابط برنامه یا وب سایت هستند. ما با شما کار می کنیم تا با طراحی هایی که ایجاد می کنیم ، اهداف بازاریابی دیجیتالی شما محقق شود.

 

فرایند ما ، که ما طی سالها مدام در حال توسعه و پیشرفت هستیم ، متمرکز بر آشنایی با شما ، شرکت شما و از همه مهمتر مخاطبان هدف شما است. ما مفاهیم طراحی را توسعه می دهیم که انتظارات شما و اهداف بازاریابی شما را برآورده می کند و فراتر می رود.

 

برگه های HTML و Cascading Style (CSS) پایه و اساس کلیه پروژه های طراحی وب ما هستند. بسیار مهم است که هر سایتی که توسعه می دهیم با استفاده از آخرین استانداردهای HTML و CSS به خوبی سازماندهی شود. استانداردهای W3C که ما از آنها استفاده می کنیم ، تجربه خوبی از کاربر را فراهم می کند ، و زمینه را برای قرار گرفتن در معرض بهینه موتور جستجوگر فراهم می کند.

ما خدمات زیر را تحت توسعه HTML / CSS ارائه می دهیم:

HTML / CSS سازگار با W3C
کدگذاری معنایی برای SEO
توسعه جاوا اسکریپت
جی کوئری
آژاکس
JSP
XML
XSL
EXTJS

 

طراحی وبلاگ و ادغام RSS
دو منبع برای گسترش محتوای با کیفیت در وب سایت شما وبلاگ ها و RSS RSS است.

وبلاگ نوعی وب سایت یا علاوه بر وب سایت است که به شما امکان می دهد محتوای خود را با مدخل های منظم نوشته شده توسط شرکت خود نمایش داده و مدیریت کنید و بر نظرات ارسال شده توسط کاربران نظارت کنید. وبلاگ ها در طول سال ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند زیرا به کاربران امکان می دهند محتوا را به راحتی بروزرسانی کرده و از آن محتوا در ایمیل های انتخابی یا تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده کنند.

آنها منبع خوبی برای اصطلاحات غنی از کلمات کلیدی هستند و می توانند تأثیر مثبتی بر بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت شما یا SEO داشته باشند. وبلاگ ها از طریق بازاریابی محتوا به بخشی ارزشمند از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال تبدیل شده اند.

از فیدهای RSS ، که مخفف Really Simple Syndication است ، برای ترسیم محتوا و مقالات سایتهای دیگر استفاده می شود تا به عنوان منبعی برای مخاطبان وب سایت شما نمایش داده شود. این یک روش خوب برای اضافه کردن مطالب ارزشمند به سایت شما بدون نیاز به اختصاص منابع برای نوشتن آن است. این فیدها همچنین می تواند برای ارسال مقالات وب یا مطالب وب شما به وب سایت های دیگر ایجاد شود ، که امکان بهینه سازی سئو را فراهم می آورد.

ما با وبلاگ های منبع باز و RSS RSS زیر کار می کنیم:

وردپرس
وبلاگ نویس
ماژول های RSS دروپال
راه حل های RSS و XML سفارشی

 

ادغام رسانه های اجتماعی
ابزارهای رسانه های اجتماعی به راحتی قابل دسترسی هستند و به وفور می توانند باعث محبوبیت آنها شوند ، اما به اشتباه هم فهمیده می شوند. برنامه ریزی مناسب هنوز لازم است. استفاده از ابزاری مانند Twitter ، LinkedIn و Facebook می تواند تلاشهای بازاریابی شما را ارتقا بخشد ، زیرا وب سایت شما بعنوان قطب اصلی بازاریابی شما عمل می کند. محتوای ارسال شده با این ابزارها همچنین می تواند در بلاگ ها و فیدهای RSS ادغام شود ، بطور خودکار تلاش های توسعه محتوای شما را ساده می کند.
توسعه محتوا و بازاریابی محتوا
یکی از مهمترین قسمت های یک وب سایت ، محتوا است. ما خدمات توسعه محتوای وب مانند توسعه نقشه سایت ، برنامه ریزی محتوا ، نوشتن ، ویرایش و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را ارائه می دهیم.

بازاریابی محتوا یک قطعه مهم برای هر کمپین بازاریابی دیجیتال است. برنامه های موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال فقط به اندازه مطالبی که شما تولید می کنید و ابزاری که برای تولید آن استفاده می کنید عالی است. بازاریابی محتوا به یک جریان ثابت از محتوای تازه نیاز دارد. شما نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند WordPress یا Drupal دارید تا با دنیای سریع بازاریابی امروز همگام باشید.

 

تعمیر و نگهداری وب سایت
سرویس دیگری که به مشتریان خود ارائه می دهیم نگهداری وب سایت است. از طریق این سرویس ، ما می توانیم برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود ، توصیه هایی را برای شما ارائه دهیم ، به روزرسانی های متنی ساده را انجام داده و صفحات دیگری از مطالب را اضافه کنیم تا در تلاش های SEO خود کمک کنیم. ما این سرویس را به همه مشتری های جدید و موجود ارائه می دهیم حتی اگر وب سایت شما را توسعه ندادیم.

خدمات نگهداری ما شامل موارد زیر است:

به روزرسانی های محتوای وب سایت
طراحی صفحه فرود یا چلپ چلوپ
گسترش وب سایت
طراحی فراخوان و محصولات برجسته
طراحی بنر / دکمه تبلیغات
قالب خبرنامه ایمیل
حسابرسی وب سایت
حسابرسی های بهینه سازی موتور جستجو
حسابرسی قابلیت استفاده
508 حسابرسی انطباق
تجزیه و تحلیل برنامه میزبانی

 

قیمت طراحی سایت

تست سرعت سایت

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • تندیس نیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی